Ben je op zoek naar een functie met aandacht voor een goede work-life balance.
Ben jij een geboren planner met een hart voor service en duurzaamheid?
Zoek je een job waarin je structuur brengt, mensen verbindt en ruimte krijgt om te groeien? Dan is dit jouw kans.
Als Coördinator Serviceplanning zorg jij ervoor dat alles op wieltjes loopt. Jij bent de spil tussen klanten, techniekers en projectleiders. Samen zorgen jullie voor een vlotte en professionele afhandeling van serviceverzoeken:
Jouw takenpakket:
- Je beheert de dagelijkse planning en opvolging van een 20-tal techniekers.
- Je communiceert met klanten, techniekers en collega’s via een efficiënt ticketsysteem.
- Je analyseert KPI’s en bouwt mee aan performantere tools en rapportages.
- Je volgt elke interventie op tot het laatste telefoontje en zorgt dat de klant zich gehoord voelt.
- Je draagt bij aan vernieuwing en optimalisatie van de planning en dienstverlening.
Aanbod:
- Aantrekkelijk salaris €3 100 - €3 600 bruto.
- Uitgebreide extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 8€, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Mogelijkheid om na opleiding 2-3 dagen per week vanuit huis te werken.
- Werken binnen een bedrijf dat bekend staat om zijn innovatief en duurzame beleid.
- Uurregime van 09:00 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 17:00 uur.
- 20 vakantiedagen en 6 ADV-dagen per jaar.
- Focus op training en ontwikkeling, met een stimulerende omgeving die jouw unieke talenten en groei ondersteunt.
- Werken in een team van 3 ervaren planners, die instaan voor een 20tal service techniekers.
- Omringd door ervaren collega's met technische kennis die jou ondersteunen in je werk.
Wat breng je mee?
- Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring met interesse in techniek en IT.
- Eerdere ervaring in planningsfuncties is een pluspunt.
- Je blijft rustig en werkt efficiënt, zelfs tijdens de meest drukke momenten
- Je denkt oplossingsgericht en kunt prioriteiten stellen.
- Je communiceert vloeiend in het Nederlands, Frans en Engels, waarbij 30% van de communicatie in het Frans is.
- Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden, een proactieve houding en het vermogen om het overzicht te behouden.
- Je bent klantgericht en hebt een hands-on mentaliteit.
Klaar voor deze uitdaging en om een belangrijke rol te spelen in dit dynamische team? Neem dan nu contact op met wim.vermander@absolutejobs.be voor meer informatie!
📧 wim.vermander@absolutejobs.be
☎ 0499/88 87 69
Absolute Xperts staat garant voor een discrete behandeling.
Solliciteren