Samen maken we de stad: mooier, leefbaarder en aantrekkelijker. AG Vespa focust op de levenscyclus van het vastgoed van onder andere AG Vespa, stad Antwerpen, de politie, het stedelijk onderwijs en het OCMW. We ontwikkelen, bouwen, beheren en onderhouden in Antwerpen meer dan 1000 gebouwen. Om dat nog beter te kunnen doen, zoeken we een
boekhouder
die onze financiële dienst komt ondersteunen.
Jouw job?
Je komt terecht in ons financiële team dat bestaat uit een 15 collega's. Jullie werken samen aan de dagdagelijkse boekhouding en de maandelijkse afsluiting. Het team wordt aangestuurd door de accounting manager die samen met de financiële directeur zorgt dat de statutaire boekhouding, het budgettair meerjarenplan en de financiële projectplannen samen bijdragen tot een financieel gezond bedrijf.
In het team boekhouding zal je samen met jouw collega's
- de A-Z boekhouding voeren;
- zorgen voor de correcte verwerking van facturen, betalingen en klantenvorderingen;
- de analytische boekhouding opvolgen;
- de boekhouding voor de verschillende afdelingen transparant en overzichtelijk houden;
- de periodieke afsluitingen tot en met de jaarrekeningen mee voorbereiden;
- bijdragen tot het optimaliseren van de boekhoudkundige processen, aangiften, externe rapporteringen, etc.;
- alle btw-formaliteiten en wettelijke verplichtingen uitvoeren.
Wie zoeken we?
Een enthousiaste collega die meewerkt aan de boekhoudkundige opvolging van onze projecten.
- Je hebt een
bachelor diploma
in boekhouding of een andere economische richting of gelijkwaardig door ervaring. - Je kan
3 jaar relevante ervaring
voorleggen. - Je hebt een
zeer goede kennis van Excel
. - Je hebt ervaring met
boekhoudprogramma's, ERP pakketten en andere ICT-tools
of wil je deze snel eigen maken. - Je bent
analytisch ingesteld
en verdiept je graag in cijfers. Je werkt hierdoor nauwkeurig en proactief. - Je houdt ervan om
problemen uit te pluizen
en op te lossen en je in details in te werken maar je behoudt ook een helikopterview. - Je neemt graag
initiatief en durft suggesties doen
tot verbetering van de werking. Je implementeert ook graag je voorstellen. - Je bent een echte teamplayer.
Wat mag je van ons verwachten?
- Bij AG Vespa werken er medewerkers met een contract van AG Vespa en medewerkers met een contract van stad Antwerpen. In deze functie krijg je een contract bij AG Vespa. Er loopt op dit ogenblik een gelijkaardige procedure voor de aanwerving van een boekhouder onder contract van stad Antwerpen. Heb je hier vragen over, neem dan contact op met onze recruiter.
- Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur op
niveau B1/3.
Wil je 4/5 werken? Dat kan besproken worden. - Je verdient een minimum
bruto maandloon van 3.325 euro (bij 5 jaar ervaring)
; dat kan hoger zijn als je meer relevante ervaring kan voorleggen. Op de
website barema's Kelchtermans
vind je het brutobedrag per niveau volgens je aantal gewerkte jaren. - Je
salaris wordt aangevuld
met een hospitalisatieverzekering (inclusief tandverzekering), groepsverzekering, inkomensgarantieverzekering, vergoeding voor woon-werkverkeer, maaltijdcheques, gsm met abonnement en een volwaardige eindejaarspremie. - Een aantrekkelijk verlofpakket met
38 vakantiedagen
(inclusief adv-dagen én een collectieve sluiting tussen Kerstmis en Nieuwjaar) en 14 feestdagen. - AG Vespa biedt geen bedrijfswagens, maar tijdens de werkuren kan je je verplaatsen met onze (elektrische) bedrijfsfietsen en –auto's.
AG Vespa zet sterk in op een aangename en mensgerichte werkomgeving, met veel aandacht voor een gezonde work-lifebalance. Dagelijks voorzien we vers fruit. We bieden flexibele arbeidsregimes, glijdende werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken. Je krijgt de mogelijkheid om opleidingen te volgen om te blijven groeien in je job. Op kantoordagen werk je hoofdzakelijk op ons hoofdkantoor in het Groen Kwartier (Paradeplein 25, 2018 Antwerpen), sporadisch op de site 3 Torekens (De Berlaimontstraat 39, 2100 Deurne).
Zin om samen mee onze stad te maken?
Solliciteren kan
via de website van AG Vespa ten laatste op 16/11/2025
. Heb je toch nog vragen? Dan kan je contact opnemen met Karmen Goossens via
. De volledige sollicitatieprocedure bestaat uit een
cv-screening
(20/11), een
thuisopdracht
(20/11 tot en een
interview
(1/12 of 4/12). Deze data zijn onder voorbehoud.
Solliciteren