Job 3 van 7


Report this listing

Solliciteren



Account Manager Distributie (deurvergrendeling)


Wil jij onderdeel zijn van onze missie om mensen zich veilig te laten voelen en een vrijere wereld te kunnen ervaren? Kom dan ons sales kanaal Distributie versterken als Account manager binnen ASSA ABLOY Opening Solutions, dé specialist in vergrendeling en ontgrendeling van deuren.



Heb je interesse of vragen? Neem contact op met Tom Vercamer via tom.vercamer@rss.randstad.be of via 0496/19.00.99


ASSA ABLOY Opening Solutions

ASSA ABLOY Opening Solutions Benelux, onderdeel van de ASSA ABLOY Groep, is dé specialist in vergrendeling en ontgrendeling van deuren voor de utiliteits- en woningbouw.Met het uitzonderlijk brede assortiment aan mechanische en elektromechanische kwaliteitsproducten heeft ASSA ABLOY alle ingrediënten in huis voor het realiseren van de ideale beveiligingsoplossing.


De dienstverlening van ASSA ABLOY is afgestemd op de meest uiteenlopende omgevingen en markten. Van woning- tot utiliteitsbouw en van gezondheidszorg tot justitiële inrichtingen.

Opdrachtgevers mogen van ASSA ABLOY Benelux oplossingen verwachten die aansluiten op hun wensen en eisen. Wanneer de situatie specifieke oplossingen vereist, brengt ASSA ABLOY alle producten en diensten samen in één denktank: Door Opening Solutions.


ACCOUNT MANAGER DISTRIBUTIE

Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen, coördineren en onderhouden van de verkoopactiviteiten bij de middelgrote en kleine verdelers in België. Je vertegenwoordigt het totaalpakket van merken en producten uit het ASSA ABLOY portfolio waarbij je (potentiële) klanten/vestigingen bezoekt, relaties opbouwt en onze producten presenteert om zo de kennis van de klant te vergroten en de verkoop te stimuleren. Hierbij wordt je ondersteund door het specificatie team dat nieuwe projecten signaleert. In deze rol rapporteer je aan de Channel

Manager Distributie.


Jouw rol omvat volgende taken:

  • Je bezoekt (pro)actief de kleinere en middelgrote verdelers, brengt onze producten onder de aandacht en signaleert de behoeften in de markt.
  • Je geeft input aan de Channel Manager over verkoopprognose en ontwikkeling in het eigen netwerk. Dit op het gebied van omzet, marge en activiteiten, zodat groei in het kanaal gerealiseerd kan worden.
  • Je signaleert nieuwe opportuniteiten bij jouw verdelers door het voorstellen van nieuwe producten. Je doet voorstellen voor het verbeteren van acquisitie, marktbenadering en prijsstelling.
  • Met de middelgrote en kleine verdelers onderhoudt je de relatie, je deelt leads over projecten en zorgt dat de voorraad op peil blijft. Daarnaast verzorg je productpresentaties en verzorg je als nodig trainingen en neem je deel aan beursactiviteiten.


Jij vindt energie in- en haalt motivatie uit:

  • Het optimaal onderhouden en uitbreiden van ons netwerk en het opbouwen van klantrelaties
  • Het opstellen en opvolgen van accountplannen met concrete acties en doelen
  • Het adequaat vastleggen, bijhouden en opvolgen van alle relevante activiteiten in ons CRM-systeem
  • Het analyseren van de vraag van de klant en het adviseren over de te gebruiken materialen en producten
  • Het opstellen en opvolgen van offertes, aansluitend bij de vraag van de klant
  • Het zorgdragen voor een optimale in- en externe communicatie. Concreet, constructief en pro-actief


Wat breng je mee?

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma, mogelijk aangevuld met relevante cursussen op het gebied van verkooptechnieken en sales.Sales ervaring is een pluspunt.
  • Je beschikt over de nodige commerciële drive en vertaalt deze naar activiteiten binnen de organisatie.
  • Je hebt sterke analytische vaardigheden en werkt volgens een planmatige en gestructureerde aanpak.
  • Je kunt zelfstandig werken.
  • Affiniteit met techniek en ervaring in de bouwsector is een meerwaarde.
  • Heb je ervaring en kennis van mechanische en elektromechanische vergrendeling van deuren, dan is dit een sterke plus.
  • Je kan goed overweg met Excel, Word en PowerPoint. Idealiter heb je ervaring met het gebruik van een CRM pakket.
  • Omdat dit een nationale functie betreft is het belangrijk een goede beheersing te hebben van de Nederlandse, Franse en Engelse taal.


ASSA ABLOY biedt je:

Wij bieden je een functie aan in een dynamische en internationale organisatie met ervaren en gedreven collega’s en volop doorgroeimogelijkheden.

Daarnaast bieden wij:

  • Een marktconform salaris en interessante extra-legale arbeidsvoorwaarden zoals: bedrijfswagen, maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering voor het ganse gezin, aanvullende verzekering gewaarborgd loon bij ziekte, bonus CAO 90, fietsvergoeding.
  • Je hebt glijdende werkuren waarbij je work-life balance gerespecteerd wordt;
  • De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
  • Een 38u30 week waardoor je boven op je wettelijk verlof kan genieten van 12 extra ADV dagen;
  • Anciënniteitsverlof (2 extra dagen na 1 jaar dienst, ….);
  • Je kan rekenen op een mooie on the job opleiding;
  • Volop mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen;
  • Een prettige en informele werksfeer met een open organisatie cultuur.


Heb je interesse of vragen? Neem contact op met Tom Vercamer via tom.vercamer@rss.randstad.be of via 0496/19.00.99


Wij zijn de ASSA ABLOY Groep

Onze mensen hebben van ons de wereldleider in toegangsoplossingen gemaakt. In ruil daarvoor openen wij overal deuren voor hen. Met bijna 61.000 collega’s in ruim 70 landen helpen wij miljarden mensen een vrijere wereld te ervaren. Onze innovaties maken alle soorten ruimtes – fysieke en virtuele – veiliger, beter beveiligd en eenvoudiger toegankelijk.


Als werkgever hechten wij waarde aan resultaten, niet aan titels of achtergronden. Wij geven onze mensen de kans om hun carrière uit te bouwen op basis van hun ambities en onze doelstellingen, door hen te voorzien van feedback, training en ontwikkelingsmogelijkheden. Onze collega’s kijken waar ze het meeste impact kunnen maken en we moedigen hen aan om zich lokaal, regionaal of zelfs internationaal verder te ontwikkelen.


Bij het verwelkomen van nieuwe collega’s vinden wij het belangrijk om diverse, inclusieve teams te realiseren en hechten wij waarde aan verschillende invalshoeken en ervaringen.


Heb je interesse of vragen? Neem contact op met Tom Vercamer via tom.vercamer@rss.randstad.be of via 0496/19.00.99

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht