Job 1 van 7


Report this listing

Solliciteren



Account Manager Distributie


Kom dan ons sales kanaal Distributie versterken als Account manager binnen ASSA ABLOY Opening Solutions, dé specialist in vergrendeling en ontgrendeling van deuren. Neem contact op met Tom Vercamer via tom.vercamer@rss.randstad.ASSA ABLOY Opening Solutions Benelux, onderdeel van de ASSA ABLOY Groep, is dé specialist in vergrendeling en ontgrendeling van deuren voor de utiliteits- en woningbouw.Van woning- tot utiliteitsbouw en van gezondheidszorg tot justitiële inrichtingen. Wanneer de situatie specifieke oplossingen vereist, brengt ASSA ABLOY alle producten en diensten samen in één denktank: Door Opening Solutions. ACCOUNT MANAGER DISTRIBUTIE Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen, coördineren en onderhouden van de verkoopactiviteiten bij de middelgrote en kleine verdelers in België. Je vertegenwoordigt het totaalpakket van merken en producten uit het ASSA ABLOY portfolio waarbij je (potentiële) klanten/vestigingen bezoekt, relaties opbouwt en onze producten presenteert om zo de kennis van de klant te vergroten en de verkoop te stimuleren. Hierbij wordt je ondersteund door het specificatie team dat nieuwe projecten signaleert. Manager Distributie. Je geeft input aan de Channel Manager over verkoopprognose en ontwikkeling in het eigen netwerk. Je signaleert nieuwe opportuniteiten bij jouw verdelers door het voorstellen van nieuwe producten. Daarnaast verzorg je productpresentaties en verzorg je als nodig trainingen en neem je deel aan beursactiviteiten. Het adequaat vastleggen, bijhouden en opvolgen van alle relevante activiteiten in ons CRM-systeem Je bent in het bezit van een bachelor diploma, mogelijk aangevuld met relevante cursussen op het gebied van verkooptechnieken en sales.Sales ervaring is een pluspunt. Je beschikt over de nodige commerciële drive en vertaalt deze naar activiteiten binnen de organisatie. Heb je ervaring en kennis van mechanische en elektromechanische vergrendeling van deuren, dan is dit een sterke plus. Je kan goed overweg met Excel, Word en PowerPoint. Idealiter heb je ervaring met het gebruik van een CRM pakket. Omdat dit een nationale functie betreft is het belangrijk een goede beheersing te hebben van de Nederlandse, Franse en Engelse taal. Wij bieden je een functie aan in een dynamische en internationale organisatie met ervaren en gedreven collega’s en volop doorgroeimogelijkheden. Een marktconform salaris en interessante extra-legale arbeidsvoorwaarden zoals: bedrijfswagen, maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering voor het ganse gezin, aanvullende verzekering gewaarborgd loon bij ziekte, bonus CAO 90, fietsvergoeding. De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken; Anciënniteitsverlof (2 extra dagen na 1 jaar dienst, ….); Je kan rekenen op een mooie on the job opleiding; Neem contact op met Tom Vercamer via tom.vercamer@rss.randstad.In ruil daarvoor openen wij overal deuren voor hen. Onze innovaties maken alle soorten ruimtes – fysieke en virtuele – veiliger, beter beveiligd en eenvoudiger toegankelijk. Wij geven onze mensen de kans om hun carrière uit te bouwen op basis van hun ambities en onze doelstellingen, door hen te voorzien van feedback, training en ontwikkelingsmogelijkheden. Onze collega’s kijken waar ze het meeste impact kunnen maken en we moedigen hen aan om zich lokaal, regionaal of zelfs internationaal verder te ontwikkelen. Bij het verwelkomen van nieuwe collega’s vinden wij het belangrijk om diverse, inclusieve teams te realiseren en hechten wij waarde aan verschillende invalshoeken en ervaringen. Neem contact op met Tom Vercamer via tom.vercamer@rss.randstad.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht