Job 4 van 18


Report this listing

Solliciteren



Healthcare Médi-Assistance Officer



Wij zijn AXA Partners: experts in het ontwikkelen en leveren van oplossingen voor assistentie en gespecialiseerde verzekeringen, krediet- en levensstijlbescherming - met en voor onze partners wereldwijd. Wat ons uniek maakt? De expertise en passie van meer dan onze 8.500 medewerkers en een sterk netwerk van meer dan 55.000 professionals wereldwijd. Door de combinatie van de drijfkracht van deze mensen samen met onze innovatieve technologie, evolueren we voortdurend, passen we ons aan en zijn we succesvol - door oplossingen en diensten aan te bieden die ervoor zorgen dat we altijd aan de zijde van de mensen staan, ongeacht de omstandigheden. Helpen is onze passie. Door de beste digitale technologie te combineren met onze warme, menselijke aanpak, zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om naadloze en geruststellende ervaringen te bieden wanneer het er echt toe doet.

Sluit je aan bij een bedrijf dat helpt de bossen te beschermen! Bij AXA Partners planten we een boom voor elke nieuwe werknemer (met een vast contract)


Beheren van het openen van schadedossiers in het kader van een medische onkostenverzekering met als doel de opvolging van het dossierbeheer te verzekeren, rekening houdende met de procedures eigen aan de verzekeringsmaatschappij.

Eindverantwoordelijkheid 1

Objectief: Op basis van een aanvraag (per telefoon, post of mail) een schadedossier openen of de klant informeren.

Taken:

1. De verzekerbaarheid van het slachtoffer analyseren

2. De klant de gevraagde informatie geven aangaande de voorwaarden van zijn/haar contract

3. Verzamelen van de informatie aangaande de dekking en de omstandigheden waarin de schade werd veroorzaakt

4. De situatie van de klant analyseren

5. Het derdebetalersysteem aanvaarden of weigeren tov de klant of het ziekenhuis

6. Updaten van de database

7. Het dossier opvolgen van de dossiers en de klanten op dehoogte houden

8. Beheren van de nodige interne en externe communicatie (mondeling en schriftelijk) volgend op deze activiteiten

Eindverantwoordelijkheid 2

Objectief: In het kader van het derdebetalersysteem de hospitalisatiefacturen betalen

Taken:

1. Uitvoeren van de betalingen van hospitalisatiefacturen als derde betaler volgens de algemene en specifieke voorwaarden van het contract alsook volgens de instructies van het management aangaande de te respecteren termijnen om zo een kwaliteitsvolle dienstverlening te bieden aan de betrokken partijen

2. Updaten van de database

3. Een duidelijke communicatie opstellen omtrent de schadevergoeding

4. Indien nodig, de bedragen die ten onrechte betaald werden in het kader van derde betaler, terugvorderen van de verzekerde

5. Beheren van de nodige communicatie (mondeling en schriftelijk) volgend op deze activiteiten


  • Tweetaling FR/NL, kennis van Engels en/of Duits is een plus
  • Eerste ervaring in de verzekeringssector is een plus
  • Beheersing van MS-Office en algemene computerhulpmiddelen
  • Luistervaardigheid
  • Zin voor service
  • Vlot aan de telefoon
  • Vindingrijk
  • Open-minded
  • Proactief, « probleemoplosser »

Database, Betalingen, Communicatie, Engelse taal, MS Office Suite, Management, Duits, Nederlands, Documentbeheer, Frans, Verzekeringen, luistervaardigheid

JBRP1_BE

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht