Nederlands versie
Directeur·trice Finances & Opérations
Bruxelles | CDI | Temps plein
Rejoignez Lojega et contribuez à un projet à forte utilité sociale
Lojega est une société immobilière de service public (SISP) qui gère un patrimoine de logements sociaux au service de près de 120 collaborateur·trice·s et des locataires.
Avec un chiffre d'affaires de 18 millions d'euros, l'organisation s'inscrit dans une dynamique d'optimisation de la gouvernance,de transformation digitale et de stabilisation durable.
Pour accompagner ce mouvement stratégique, Lojega recherche son/sa prochain·e Directeur·trice Finances & Opérations, membre du comité de direction.
Vos missions
Votre profil
Ce que Lojega vous offre
Pourquoi rejoindre Lojega?
Intéressé.e? Envoyez votre CV et votre lettre de motivation à notre partenaire, Adaequatio Services
Nederlands versie
Directeur·trice Financiën & Operaties
Brussel | Onbepaalde duur | Voltijds
Sluit je aan bij Lojega en draag bij aan een project met een sterke maatschappelijke meerwaarde
Lojega is een openbare vastgoedmaatschappij (SISP) die een patrimonium van sociale woningen beheert, ten dienste van bijna 120 medewerkers en haar huurders.
Met een jaaromzet van 18 miljoen euro bevindt de organisatie zich in een dynamiek van optimalisering van governance, digitale transformatie en duurzame stabilisering.
Om deze strategische beweging te ondersteunen, is Lojega op zoek naar een Directeur·trice Financiën & Operaties, lid van het directiecomité.
Uw verantwoordelijkhedenIn nauwe samenwerking met de Algemeen Directeur bent u verantwoordelijk voor het financieel beleid en de operationele aansturing van de organisatie:
Actieve deelname aan het directiecomité en strategische partner van de algemeen directeur bij de uitvoering van het ondernemingsplan en de vertegenwoordiging van Lojega bij de toezichthoudende autoriteiten.
Opstellen, opvolgen en controleren van de jaarlijkse budgetten en meerjarenplannen.
Leiding geven aan het financeteam, bestaande uit een hoofdboekhouder, drie boekhouders en een controller.
Coördinatie met de interne controleur, die instaat voor risicobeheersing en de IT-hervorming.
Aansturing van de IT-, facility-, logistieke functies en het beheer van het wagenpark.
Universitair diploma in beheer, financiën of economie (of gelijkwaardig).
Aantoonbare ervaring als verantwoordelijke voor financieel en operationeel management in complexe omgevingen (KMO, privésector, publieke/parapublieke sector, vastgoed, sociale huisvesting).
Grondige expertise in management control, rapportering, budgetoptimalisatie en financiële processen.
Bewezen leiderschap, vermogen om te verbinden, strategisch inzicht en resultaatgerichtheid.
Interesse en/of ervaring in het beheer van operationele diensten (IT, logistiek, fleet, facility management).
Uitstekende kennis van het Frans en bij voorkeur een goede kennis van het Nederlands.
Een contract van onbepaalde duur.
Een aantrekkelijk salarispakket.
Een werkweek van 36 uur met vrijdagmiddag vrij.
Ongeveer 34 verlofdagen per jaar.
1 dag telewerk per week.
Extralegale voordelen: maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering (met optie voor gezinsdekking), abonnement openbaar vervoer, fietsleasing.
Een strategische rol in het hart van het financiële en operationele bestuur.
De kans om bij te dragen aan een maatschappelijk relevant project.
Een stimulerende werkomgeving in volle digitale en organisatorische transformatie.
Een toegewijd team en sterke waarden: transparantie, respect, solidariteit, vertrouwen en werkgeluk.
Geïnteresseerd?
Stuur uw CV en motivatiebrief naar onze partner Adaequatio Services