Boekhoudkundig administratief medewerker | Roeselare | Deeltijds 24-30u
Als boekhoudkundig administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor een brede waaier aan boekhoudkundige en administratieve taken voor een aantal toegewezen vennootschappen.
Je komt terecht binnen een familiale onderneming, gevestigd in Roeselare. Ze zijn actief in de eerste verwerking van granen en peulvruchten tot basisgrondstoffen bestemd voor verschillende sectoren zoals de agro- en voedingsindustrie.
OPVOLGEN FACTURATIE
- Verwerken van aankoop- en verkoopfacturen van A tot Z voor de aan jou toegewezen vennootschappen.
- Verwerken van dagelijkse financiële transacties (banken).
- Opvolgen van openstaande debiteuren.
BTW-AANGIFTES
- Voorbereiding van btw-aangiften en diverse btw-verplichtingen
ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING
- Opvolging van voorraden, wagenpark, verzekeringsdossiers, huurindexaties, intercompany rekening-courant, opmaken van resultaten, jaarafsluitingen en archiveren van boekjaren.
- Je bent de back-up voor je collega’s (vaste aanwezigheid op vrijdag, vrij op woensdagnamiddag is mogelijk)
- Administratieve ondersteuning van de HR-afdeling (zoals tijdsregistratie opvolgen, doorgeven werkuren naar interim kantoren, badges aanmaken, enz.)
- Planning maken voor de binnenkomende grondstoffen, specifiek planning boten.
RAPPORTAGE
- Voorbereiding interne rapportages
- Je rapporteert rechtstreeks aan de CFO.
Wie zoeken we?
- Je beschikt over een bachelor of gelijkwaardige ervaring in boekhouding.
- Je hebt minstens 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige financiële/administratieve functie.
- Kennis van BTW is een pluspunt.
- Je bent nauwkeurig, discreet en georganiseerd.
- Je bent kritisch, positief ingesteld en assertief.
- Je beschikt over een hands-on mentaliteit en bent communicatief sterk.
- Goede kennis Nederlands, Frans en Engels
- Je bent flexibel en bereid om bij te springen tijdens drukkere periodes (bijvoorbeeld bij de jaarafsluiting)
- Flexibel om in te springen bij de commerciële binnendienst
Wat hebben we te bieden?
Sluit je aan bij een ervaren team waar initiatieven niet alleen worden aangemoedigd, maar ook echt worden gewaardeerd.
Wij bieden:
- Een boeiende en veelzijdige job waarin het aantal uren bespreekbaar zijn, minimum 24u tot max 30 uren per week.
- Glijdende werkuren
- Een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques (€8/dag)
- Groepsverzekering, DKV hospitalisatie- en tandzorgverzekering
- Vrij op te nemen verlofdagen
- Een gevarieerde en uitdagende functie met ruimte voor initiatief
Interesse? Laat me snel iets weten! Reageer, stuur je cv naar ine.windels@adecco.be of bel 050 23 06 00.