Functieomschrijving **Verantwoordelijkheid en leiderschap:** je neemt de
eindverantwoordelijkheid voor aan jou toegewezen selectieprocedures
(cv screening over assessments tot eindgesprekken); van kwaliteit
tot rendabiliteit en facturatie. Je leidt je projectteam en zorgt
voor een vlotte planning en taakverdeling. Daarnaast coach je onze
junior consultants bij de uitvoer van procedures en help je hen
groeien.
**Commercieel inzicht en
klantgerichtheid**: je ziet commerciële kansen als een uitdaging en
benut ze door een klantgerichte aanpak te hanteren. Je helpt met
plezier mee aan het leggen van persoonlijke accenten in offertes en
overtuigt de klant dankzij jouw sterke inhoudelijke kennis.
**Uitbouwen van onze klantenportefeuille**: je
bouwt duurzame relaties op met bestaande klanten, breidt ons
netwerk uit en identificeert nieuwe marktkansen door actief
contacten op te bouwen. Je stuurt bidteams aan voor offertes en
tenders.
**Assessment en development
centers**: na een grondige intake bij de klant, voer je assessments
en development centers uit voor senior profielen. Je ondersteunt
zowel bij aanwerving als bij competentieontwikkeling, interne
mobiliteit en potentieelbeoordeling. Jouw rapporten bieden helder
advies en onderbouwde, professionele feedback.
Wij vragen **Verantwoordelijk en resultaatgericht**: je neemt
verantwoordelijkheid voor jouw werk en zorgt dat je klanten altijd
centraal staan. Met jouw flexibele aanpak boek je resultaten.
**Communicatief sterk**: je weet mensen op alle
niveaus te overtuigen, op een manier waarbij beide partijen zich
goed voelen, en mee te krijgen; zowel intern als extern. Jouw
communicatieve vaardigheden helpen je om bruggen te bouwen.
**Projectmanagement is jouw tweede natuur**: je
hebt ervaring in het succesvol opzetten van projecten, garandeert
kwaliteitsopvolging, levert inhoudelijke bijdrage, motiveert je
projectteam en maakt heldere rapportages.
**Leiderschap**: Je haalt voldoening uit het aansturen, coachen en
laten groeien van mensen, om zo samen bij te dragen aan het succes
van zowel het team als de organisatie.
**Strategische klantrelaties**: dankzij jouw inhoudelijke expertise
weet je klantrelaties op te bouwen en uit te breiden.
**Ervaren professional**: met minstens 10 jaar
ervaring, waarvan minimaal 7 jaar in een vergelijkbare rol binnen
Talent Assessments, HR-consultancy of een aanverwant domein, weet
jij hoe je impact maakt.
**Timemanagement** **kent weinig geheimen**: je weet vlot
jouw prioriteiten en die van de organisatie
Wij bieden **Boeiende
uitdaging**: je krijgt de vrijheid om jouw eigen
klantenportefeuille te beheren en samen te werken met inspirerende
mensen en bedrijven die jouw netwerk verrijken. Je krijgt ook de
kans om jouw stempel te drukken op het welzijn en de groei van onze
organisatie. Door je ervaring breng je ideeën aan tafel voor
Ascento. Je schrikt er niet voor terug om deze in samenwerking met
directie en het team vast te pakken.
**Een
warm team**: je komt terecht in een gezellige groep collega's die
jouw passie voor talentontwikkeling delen.
**Aantrekkelijke verloning**: naast een competitief salaris geniet
je van tal van extra’s: een gsm-abonnement, forfaitaire
onkostenvergoeding, een bedrijfswagen, en een bonussysteem dat het
succes van het hele team beloont. Ook jouw welzijn is belangrijk
voor ons, daarom bieden we je een gratis groeps- en
hospitalisatieverzekering én maaltijdvergoeding.
**Groeikansen**: wij geloven in jouw talent. Bij ons krijg je
volop mogelijkheden om (door) te groeien in een toekomstgerichte en
duurzame organisatie. We hechten belang aan persoonlijke groei en
ontwikkeling door middel van opleidingen.
**Flexibiliteit en balans**: na je inwerkperiode is er ruimte voor
telewerken, zodat je een goede balans tussen werk en privé kunt
behouden.
**Ruime vakantiedagen**: je
geniet van 20 wettelijke vakantiedagen, aangevuld met 12 ADV-dagen
– voldoende tijd om te ontspannen en nieuwe energie op te
doen.