Over jouw job
Als Support Engineer ondersteun jij eindgebruikers van SAP-oplossingen. Onze klant gebruikt SAP om hun infrastructuur te beheren, en jij speelt een cruciale rol in het begeleiden en trainen van deze gebruikers bij het vernieuwen van bestaande oplossingen en het uitrollen van nieuwe applicaties. Daarnaast verzamel je feedback uit het veld om mee te denken over de ontwikkeling van nieuwe applicaties.
Jouw taken en verantwoordelijkheden
Herken jij jezelf?
Dan beschik je over de juiste talenten om in deze nieuwe rol succesvol te zijn:
Jouw Amista ‘basecamp’ in België
Amista heeft diverse vestigingen verspreid over België. Je vindt ons in Mechelen, Destelbergen en Kortrijk. Jij zal echter heel veel op de baan zijn, waardoor je niet zo vaak het kantoor kan bezoeken. Het team van Support Engineers komt elke vrijdag in Brussel samen om elkaar te updaten en te rapporteren.
Waarom Amista?
We care, niet alleen voor onze klanten, maar zeker ook voor onze mensen. Want zij leveren een zeer belangrijke bijdrage aan het succes van onze organisatie. Kies jij voor deze betekenisvolle fulltime functie? Dan krijg je ruimte en vrijheid om zelfstandig te handelen en tot mooie resultaten te komen. Wij groeien en jij groeit met ons mee. Solliciteer jij bij Amista, dan kies je voor een boeiende omgeving en een team dat jou veel energie geeft.
Feels good! Uiteraard zetten wij tegenover al dit baanbrekende werk een competitief loon en fijn pakket aan voordelen. Dat verdien je! En om de kantoren van Amista én je klanten regelmatig te bezoeken, staat er natuurlijk ook een toffe leaseauto voor je klaar.