Job 14 van 21


Report this listing

Solliciteren



Assistent medewerker Bedrijfsbureau


Wij zijn een toonaangevend onafhankelijk advocatenkantoor met een sterke focus op risicomanagement en oplossing van geschillen. Onze cliënten kunnen rekenen op een van de sterkste en grootste litigation teams op de Belgische markt. Functieomschrijving Onthaal Telefonische oproepen beantwoorden Verwerken van binnenkomende en uitgaande briefwisseling - registreren in elektronische dossiers Opvolgen en bestellen van voorraad kantoormateriaal en keukenbenodigdheden Printen - kopiëren - inscannen van documenten Voorbereiden en organiseren van interne/externe vergaderingen Intensief agendabeheer Input timesheets en kosten Voorbereiden en finaliseren van ereloonstaten Facturatie Archiveren van dossiers (papier en elektronisch) Opvolgen van inkomende facturen Dossiers aanmaken - samenstellen Activiteit in Brussel, Antwerpen of beide locaties Profiel Uitstekende kennis Nederlands (gesproken en geschreven) Goede kennis Frans en Engels Grondige kennis MS Office Prioriteiten kunnen stellen en met deadlines werken Proactief - discreet en initiatiefrijke ingesteldheid Problem solving mind/ hands-on Goede communicatievaardigheden Nauwkeurig Ervaring in administratieve functie (telefonie - facturatie - multitasking) Stressbestendig Aanbod Voltijdse tewerkstelling of 4/5de Werkschema in overleg te bepalen Marktconforme verloning en extralegale voordelen Toffe werksfeer en kantooractiviteiten Work-life balance

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht