Job 2 van 21


Report this listing

Solliciteren



Helpdeskmedewerker - Frans / Nederlands (m/v)


(2ND/3RD Line)  Support Engineer  Wordt jij omschreven als een gepassioneerde informaticus ? Heb je sterke kennis binnen Windows en ben je in staat om diepgaande troubleshooting  te doen? Lees zeker verder. Onze klant, regio  Kortrijk , is dringend op zoek naar een  ICT Support Engineer . Als productiebedrijf en marktleider binnen hun sector, beschikken ze over meerdere  internationale   vestigingen . Met 1000+werknemers blijven ze steeds werken aan hun  groeiverhaal . Functieomschrijving Wat we verwachten Je staat in voor het beheer van het  netwerk- en systeembeheer.  Bovendien ben je verantwoordelijk voor het implementeren van nieuwe functionaliteiten.  Je helpt mee aan het opzetten van een kwaliteitssysteem  voor het testen en valideren van de hardware/software.  Tenslotte lever je support aan de  interne technische  problemen of  issues . Profiel Wie we zoeken Je behaalde een diploma binnen Informatica en hebt reeds 3 tot 5 jaar ervaring. Bovendien spreek je zeer vlot Nederlands en Engels , Frans is een pluspunt.  Tenslotte beschik je over een sterke kennis binnen Systeembeheer (Windows, Exchange, AD,..) en  Netwerken, Virtualisatie, Backups...  Aanbod Van € 3.000 tot € 4.500 per maand Wat we aanbieden Je komt terecht in een internationale bedrijf met flexibele werkuren . Daarnaast ga je aan de slag in een team van betrouwbare en gepassioneerde medewerkers. Bovendien kom je terecht in een gevarieerde functie vol verantwoordelijkheden en autonomie . Daarnaast ben je verzekerd van  doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. Aantrekkelijke verloning evenredig aan jouw ervaring en kennis (incl bedrijfswagen + tankkaart) Daarboven wordt dit aangevuld meteen cafetariaplan waarbij je je eigen extralegale voordelen kan samenstellen. Tenslotte werk je samen met toffe collega’s in een toegankelijke bedrijfscultuur.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht