De functie van data Coordinator is een nieuwe functie waarin men verantwoordelijk zal zijn voor het onderhouden, verbeteren en optimaliseren van het datagebruik binnen APOK. De focus zal enerzijds liggen op het verhogen van de efficiëntie in de omgang met data alsook op de verdere ontwikkeling en implementatie van Robotic Process Automation (RPA).
Een greep uit jouw takenpakket:
Als data Coordinator zorg je ervoor dat onze databronnen kloppen, goed georganiseerd zijn en dat de juiste mensen over de juiste info beschikken. Je takenpakket bestaat uit voornamelijk twee delen, namelijk het ondersteunen van enerzijds het Inside Sales departement en anderzijds het IT-team.
Ingeven, aanpassen en onderhouden van de prijzen van onze leveranciers in SAP zodat deze ten allen tijden correct en up-to-date zijn
Identificeren van fouten, optimaliseren van datastromen en bewaken van de datakwaliteit
Onderhouden van het loyalty programma voor onze klanten
Onderhouden van het CRM programma voor onze klanten
Ondersteunen van rapporteringen en bijdragen aan een data gedreven besluitvorming
Assisteren in verbeteringsprojecten voor andere diensten zoals HR, Sales, Finance, etc.
Verantwoordelijk voor alles wat betreft RPA: je speelt een cruciale rol in de ontwikkeling van het datalandschap binnen APOK
Onze ideale collega:
Is analytisch ingesteld en houdt van gedetailleerd en zelfstandig werken
Beschikt over een proactieve mindset en denkt in termen van oplossingen zonder daarbij de business uit het oog te verliezen
Flexibel naar taken toe, leergierig en nieuwsgierig
Houdt van structuur maar houdt het hoofd koel bij veranderingen
Is communicatief vlot en het vermogen om vlot samen te werken met interne en externe stakeholders
Heeft een uitstekende kennis Nederlands en een goede kennis Engels; kennis Frans is een plus
Is IT-minded en computervaardig: ervaring met Excel, databanken (zoals SQL) of tools als PowerApps, PowerAutomate en Qliksense is een dikke plus
Kent en erkent het belang van datagovernance
Beschikt over minstens een eerste gedegen, relevante ervaring
Wie je bent, is wat telt! De rest daar zorgen we samen voor:
Een dynamische organisatie met veel ruimte voor initiatief en waar jouw ideeën en inzichten een reëel verschil maken
Je zal voornamelijk werken vanuit de hoofdzetel van APOK in Kampenhout dus geen files naar Brussel voor jou
Na de inwerkperiode is er de mogelijkheid tot twee dagen telewerk per week om zo een goede balans tussen werk en privé te stimuleren
Een competitief salarispakket in functie van je ervaringen en capaciteiten, aangevuld met extralegale voordelen zoals een laptop, gsm, abonnement maaltijdcheques twv 7€, hospitalisatie- en groepsverzekering, 20 wettelijke verlofdagen aangevuld met 12 ADV-dagen (deels collectief vastgelegd), opbouw van anciënniteitsdagen en personeelskorting