Job 2 van 58


Report this listing

Solliciteren



Medewerker directiesecretariaat: marketing, communicatie en events


Azuro is een HR service provider met vestiging in Antwerpen. Wij bieden diensten aan inzake werving & selectie, recruitment sourcing, interim management, assessment en outplacement. Onze doorgedreven expertise en individuele benadering is onze grootste toegevoegde waarde en tevens een uitstekende reden om met ons kennis te maken.

Azuro rekruteert een medewerker voor het directiesecretariaat van een onderneming. Binnen het directiesecretariaat zal jij je focussen op taken inzake events, marketing en communicatie.
Functieomschrijving Het directiesecretariaat rapporteert rechtstreeks aan de CEO en is verantwoordelijk voor een breed en divers gamma van taken:

  • Ondersteunen van de CEO op het gebied van administratie en organisatie: planning en organisatie, agendabeheer, de CEO ondersteunen in het voorbereiden van meetings, opmaken van presentaties,…
  • Facilitair beheer van de kantoren verzorgen (technisch onderhoud, herstellingen, schoonmaak, ….), bestelling van voorraden (drank, bureaumateriaal,….).
  • Bedrijfssecretariaat: de receptie van bezoekers op het bedrijf, beheer van de algemene email inbox en het algemeen telefonisch onthaal, klaarzetten van vergaderzalen,…
  • Coördinatie inzake deelname aan externe events: jobbeurzen, bedrijfsbeurzen, netwerkevents, ….alsook het inschrijvingsbeheer rond seminaries en opleidingen voor het personeel.
  • De organisatie verzorgen voor klantenevents, personeelsevents of teambuildings.
  • Uitwerken van allerhande marketing – en communicatiemateriaal in samenwerking met de internationale hoofdzetel of externe partners: klantenbrochures, banners, flyers, promotiemateriaal, klantencadeaus,… .
  • Beheren van de inhoud van de bedrijfswebsite en de online aanwezigheid van het bedrijf beheren op externe websites en sociale media. 

Je werkt nauw en in tandem samen met een senior directiesecretaresse en je rapporteert aan de CEO. 

Ter versterking van het directiesecretariaat kijken wij momenteel uit naar een extra medewerker die zich voornamelijk (maar daarom niet uitsluitend!) zal focussen op taken inzake marketing, communicatie of events.
Profiel
  • Je bent in het bezit van een bachelor of master diploma in een relevante richting (bedrijfsmanagement, marketing, communicatie, event management, talen,...).
  • Je bent op zoek naar je eerste werkervaring of je hebt al een eerste werkervaring achter de rug. 
  • Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands. Daarnaast heb je ook een zeer goede kennis van het Engels en een goede kennis van het Frans. Kennis van het Duits vormt een troef.
  • Je hebt een goede kennis van de klassieke office-toepassingen: word, outlook, excel, powerpoint.
  • Je goede communicatie vaardigheden stellen je in staat vlot interne en externe contacten te leggen en om in dialoog te gaan met anderen.
  • Je bent servicegericht en je bent in staat om de aan jou toegewezen projecten op een autonome manier te beheren.
Aanbod
  • Je gaat onmiddellijk in dienst bij het bedrijf met een contract van onbepaalde duur.
  • Voltijds contract.
  • Plaats tewerkstelling: Antwerpen-Linkeroever.
  • Bruto maandloon, aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering), glijdende werkuren en 32 vakantiedagen.
  • Maar veel belangrijk dan loon is de functie inhoud zelf: Een zeer afwisselende functie met verantwoordelijkheid en dit in een werkomgeving met een toffe en familiale werksfeer!
  • Je gaat bovendien aan de slag bij een erg stabiel en financieel gezond internationaal bedrijf met mooie en positieve groeicijfers.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht