BMW/MINI - Meerschman Aalst - Medewerker Verkoopsadministratie
Wat doe je als medewerker verkoopsadministratie bij BMW?
- Administratieve taken omtrent het
verkoopsproces
komen bij jou terecht. Denk hier aan verkoopsfiches, overnamedocumenten, leveringsdocumenten,... Samengevat
ondersteun
je dus het verkoopteam in de verdere
administratieve opvolging. - Klanten kunnen rekenen op
correcte communicatie
die jij aan hun doorgeeft. - Voor alle verkochte wagens zal je de
facturen
correct moeten opstellen. - Dankzij jouw
servicegerichtheid
en
enthousiasme
help je de klanten in de concessie met al hun vragen. Je verwelkomt hen met de glimlach en verwijst hen door naar één van jouw collega's indien nodig.
Waarmee kan je ons team versterken?
- Door jou
w ervaring en kennis
die je hebt opgedaan, ben jij een
administratieve duizendpoot. - Heb je ee
n Bachelor-diploma
? Uitstekend Kan je
relevante
ervaring voorleggen? Ideaal - Mensen omschrijven je als iemand di
e oplossinggericht
te werk gaat en een hands-on mentaliteit heeft. - Bij de termen
"detailgericht
",
"nauwkeurig
",
"cijfermatig
",
"communicatief
" en
"stressbestendig
" denk je spontaan aan jezelf. - Verder ben je een echte
teamplayer
. Mensen kunnen rekenen op je en je bent bereid om in te springen waar nodig. Collega's kunnen op jou rekenen
What's in it for you?
- De opportuniteit om te werken voor
dé markteider
in de automotive-industrie. - Een uitdagende, dynamische en gevarieerde functie
mét verantwoordelijkheid bij een bedrijf in een premium-omgeving. - De mogelijkheid om
je professionele talenten
te ontplooien in een vaste job. Je volgt geregeld trainingen via h
et BMW Center for Development. - De kans om deel uit te maken van een
enthousiast, jong en gemotiveerd team.
Je werkt nauw samen met de collega's van de verschillende afdelingen.
Lijkt dit iets voor jou?
- Stel je kandidaat via de knop
"Solliciteren". - Meer info nodig? BMW JOY'N US, 03/
Solliciteren