Job 1 van 4


Report this listing

Solliciteren



Technical Account Manager


Je technische kennis (mechanica) combineren met sales? Dan hebben we een zeer interessante rol voor jou!


Onze klant, een toonaangevende speler in de industriële engineeringwereld, zoekt een gedreven account manager parts & service. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het actief bezoeken van klanten, het uitbouwen van bestaande relaties en het realiseren van langdurige samenwerkingen.


Technical account manager- Jouw verantwoordelijkheden:


  • Actief bezoeken van klanten door heel België om oplossingen van het bedrijf te presenteren en te verkopen.
  • Uitbouwen en onderhouden van bestaande klantrelaties met als doel lange termijn samenwerking.
  • Begeleiden van het volledige verkooptraject, van eerste contact tot order.
  • Samenwerken met de general manager om lopende opportuniteiten te bespreken en commerciële strategieën te bepalen.
  • Delen van kennis en ervaringen met collega’s om jezelf te ontwikkelen tot expert en klanten optimaal te adviseren en ondersteunen.
  • Fungeren als ambassadeur van het bedrijf bij klanten, met overtuigingskracht en professioneel advies op elk niveau.


Technical accountmanager- Jouw profiel


  • Enthousiaste ambassadeur van de organisatie
  • Natuurlijke interesse in techniek; bachelor in een technische richting is een plus, maar ook relevante praktijkervaring wordt gewaardeerd.
  • Kennis van dieselmotoren en generatoren is een pluspunt.
  • Sterke communicatieve en overtuigingsvaardigheden, je kan op elk niveau met klanten schakelen.
  • Vlot in Nederlands en Frans.
  • Gedreven, zelfstandig en resultaatgericht.


Technical account manager- Aanbod


  • Aantrekkelijk en transparant salaris tot €6000 BR: vaste verloning aangevuld met een aantrekkelijk variabel gedeelte gebaseerd op behaalde resultaten.
  • Volledig pakket extralegale voordelen: firmawagen, onkostenvergoeding, laptop, smartphone, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques en pensioenplan.
  • Actieve en afwisselende rol: veel buitendienstwerk, klantenbezoeken door heel België en de mogelijkheid om relaties op lange termijn uit te bouwen.
  • Professionele groei: interne coaching, producttrainingen en kennisdeling met collega’s en management om je tot expert te ontwikkelen.
  • Impact op klanttevredenheid: je bent een cruciale schakel tussen de klant en het bedrijf en kan direct bijdragen aan langdurige partnerships.
  • Familiale en dynamische KMO-cultuur: korte communicatielijnen, een ondersteunend team en een stimulerende werkomgeving waarin initiatief wordt beloond.
  • Werk-privé balans: flexibiliteit in planning en reizen, gecombineerd met een ondersteunend team op kantoor.
  • Carrièremogelijkheden: binnen de organisatie zijn er mogelijkheden om door te groeien richting senior accountmanagement of commerciële projecten.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht