Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Wil jij je talenten inzetten om samen met ons te strijden tegen armoede? Dan zoeken wij jou

Omdat het onrecht dat mensen in armoedesituaties leven, ons diep raakt, en omdat we geloven dat een rechtvaardige samenleving mogelijk is, strijden we samen tegen armoede hier en in het zuiden.

In het geheel van de organisatie zijn dit je uitdagingen
  • Je hebt voeling met de strijd tegen armoede die Welzijnszorg vzw en Broederlijk Delen vzw voeren en je onderschrijft de missie en visie van beide organisaties
  • Je bent vertrouwd met een CRM-omgeving
  • Je staat in voor het up-to-date houden van adres- en bestelgegevens
  • Je volgt het gedigitaliseerde, administratieve proces van de bestellingen van campagnematerialen op
  • Je bent flexibel en bent bereid je aan te passen aan de werkorganisatie
  • Je hebt oog voor alle kleine en grote taken die bij een secretariaat horen
Om deze uitdaging samen met ons te realiseren zoeken we een teamspeler die loyaal is aan onze organisatie en haar doelstellingen, die daadkrachtig en resultaatgericht werkt en sterk is in ...
  • Het snel verwerken van grote volumes gegevens in CRM
  • Het zelf organiseren en plannen van het werk, in samenwerking met collega's
  • Het werken met alle Office365 toepassingen
  • Het pro-actief oplossen van kleine en grote administratieve uitdagingen
  • Het hartelijk en professioneel communiceren zowel schriftelijk als mondeling in correct Nederlands
  • Een goed administratief inzicht
  • Het discreet en nauwkeurig werken
Plaats in de organisatie
  • Je vormt een ploeg met de secretariaatsmedewerkers in de andere regionale kantoren in het bijzonder met de collega's in Gent
  • Je bent betrokken bij het geheel van de organisaties
  • Je rechtstreeks leidinggevende is de teamleider financiën
  • Je juridische werkgever is Welzijnszorg vzw
Je beschikt over ...
  • Een administratieve opleiding of hebt aantoonbare ervaring met administratief werk
  • Een punctuele inzet en een professionele werkhouding
  • Ervaring met CRM omgevingen
  • Ervaring in de non-profit is een pluspunt
  • Praktische kennis van courante PC-toepassingen
  • Een grondige kennis van het Nederlands
  • De nodige flexibiliteit in een veranderende werkomgeving
Wat bieden wij jou?
  • Een deeltijdse (50%) opdracht van bepaalde duur (tot eind juni 2027)
  • Een boeiende en uitdagende job
  • Een loon dat concurrentieel is binnen de socioculturele sector, PC 329, L4
  • 13e maand, invaliditeitsrente en gezondheidszorgenverzekering
  • 100% vergoeding voor je woon-werkverkeer met openbaar vervoer
  • Een fietsvergoeding als je je woon-werkverkeer geheel of gedeeltelijk met de fiets aflegt
  • Laptop en mogelijkheid om 1/2 dag per week thuis te werken
  • Je komt terecht in een stimulerende werkomgeving en werkt in Brussel en sporadisch in Gent
Interesse?

Mail je gemotiveerde sollicitatie met cv naar Koen Trappeniers, directeur Welzijnszorg via en dit ten laatste op 1 december 2025.

We worden graag verrast door een sprankelende en inhoudelijke brief en cv. Op basis hiervan maken we de eerste selectie.

Verloop van de procedure:

  • De selectiegesprekken gaan door op donderdagvoormiddag 11 december 2025 met voorafgaand een praktische proef om thuis te maken op maandag 8 december of een ander moment indien dit niet past.
  • De selectiegesprekken vinden plaats in Brussel, tijdens de kantooruren.
  • Kandidaten die worden uitgenodigd voor de selectiegesprekken worden hiervan telefonisch verwittigd.
  • Kandidaten die niet worden uitgenodigd worden per mail verwittigd.

Wij maken werk van een diversiteitbeleid (gender, culturele achtergrond, leeftijd ...).

Nog vragen? Neem contact op met teamverantwoordelijke Koen Lein via

Welzijnszorg

Meer info

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht