In deze functie versterk je het marketingteam en sta je in voor het ontwikkelen en implementeren van campagnes, content voor social media en emailmarketing. Daarnaast werk je mee aan het opzetten en coördineren van een e-commerce platform.
Jouw takenpakket:
- je zet merkstrategieën om in krachtige campagnes per merk (positionering, propositie);
- je maakt content voor social media (LinkedIn, Meta) en e-mailcampagnes;
- je richt slimme marketingfunnels op in Mailchimp;
- je analyseert data van campagnes, webshops en social media en stuurt bij waar nodig;
- je bent nauw betrokken bij het opzetten en coördineren van een B2B e-commerce platform;
- je werkt nauw samen met de salesverantwoordelijke m.b.t. promoties en acties;
- je werkt nauw samen met de marketingverantwoordelijke aan wie je rapporteert.
Profiel:
- je genoot bij voorkeur een Bacheloropleiding in een relevante richting en hebt een drietal jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- ervaring binnen beauty, health of FMCG is een troef;
- je hebt kennis van e-mailmarketing, social media en e-commerce;
- je hebt kennis van Canva/Adobe en hebt een vlotte pen;
- je hebt zin om merken te helpen groeien en werkt hierbij strategisch als praktisch;
- je communiceert vlot en bent een teamplayer;
- je respecteert deadlines en neemt initiatief.
Aanbod:
- je komt terecht in een groeiend en dynamisch bedrijf actief binnen de beauty - en gezondheidssector;
- je wordt tewerkgesteld binnen een hecht team van collega's die je graag begeleiden;
- er heerst een open cultuur met korte communicatielijnen;
- bij opstart word je intern begeleid en opgeleid;
- uitdagende functie met ruimte voor initiatieven en autonomie;
- aantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen.
Solliciteren