Ben jij een geboren planner met een passie voor efficiëntie en klantgericht werken? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou!
Wat ga je doen?
Als Back Desk Planner ben je het eerste aanspreekpunt voor onze Service Technicians (ongeveer 90 medewerkers) en Service Partners in de Benelux. Jij maakt voor hen de planning op en zorgt voor optimale routes en efficiëntie. Dringende vragen beantwoord jij zo snel en adequaat mogelijk en je past direct de planning aan als dat nodig is. Je gaat je planning ook proactief na opdat je altijd de juiste capaciteit beschikbaar hebt. Proactief geef je ook aan waar de grootste noden en verschuivingen nodig zijn.
Daarnaast heb je nauw contact met de afdeling Customer Services en beantwoord je diverse vragen die te maken hebben met de klantbezoeken van de Service Technicians.
In deze functie vinden wij het belangrijk dat je goed kunt inspelen op veranderingen en klantgericht te werk gaat. Je rapporteert rechtstreeks aan de Back Desk Supervisor.
Wat breng jij mee?
Wat bieden wij jou?