Job 19 van 26


Report this listing

Solliciteren



Apotheker Titularis - Boorsem


PROFIEL

Wie zoeken we?

  • Iemand met een passie voor de zorg en voor patiënten,
  • Iemand met een goede geneesmiddelenkennis, die professioneel advies op maat van de patiënt kan geven,
  • Iemand met empathie en geduld, zowel voor patiënt als voor zijn collega,
  • Iemand met een positieve ingesteldheid,
  • Iemand die kritisch meedenkt over hoe bepaalde zaken nog verbeterd kunnen worden,
  • Iemand die zich engageert naar het bedrijf toe,
  • Iemand die een teamplayer is: dynamisch zijn en je flexibel opstellen is belangrijk voor een goede teamsfeer.

Ervaring is welkom, maar een gemotiveerde en leergierige starter is even welkom.


FUNCTIE

Zoek je meer verantwoordelijkheid, wil je net dat ietsje meer? Heb je de ambitie om zowel een apotheek te managen als een team te leiden?


💚 TITULARIS APOTHEKER BENU Boorsem 💚

Met jou erbij zijn wij een team van 4.

* voltijds of 80% contract

* Zeer patiëntgericht, de focus ligt op zorg

* aanbieden van services zoals huisapotheker, vaccinatie en begeleidingsgesprekken

* trouw loyale patiënten

* dorpsapotheek

* kennis van dermocosmetica is een pluspunt (cent pur cent)

* 1 zaterdagvoormiddag op 2 (9u-12u30.)

* gratis parking aan de apotheek

*openingsuren ma-vrij 9u-12u30 en 13u-18u30 en zaterdag 9u-12u30.


BENU Boorsem

Kannegatstraat, 29

3631 Maasmechelen-Boorsem


Als titularis behoren onderstaande taken tot jouw verantwoordelijkheid:

  • Service aan de patiënten : Het verzekeren van een optimale service aan de patiënten, om op die manier aan hun noden te voldoen, hen getrouw te maken aan de apotheek en zo de activiteit van de apotheek te ontwikkelen.
  • Missie publieke gezondheidszorg : Het respecteren van de regels die de apotheek - open voor het publiek - regelen. Onderhouden van de basisopleiding door het volgen van continue bijscholing, zodat zo goed mogelijk kan beantwoord worden aan de publieke gezondheidszorg.
  • Beheer budget en controle van de kosten : Voorzien, plannen, organiseren en controleren van de activiteiten binnen de apotheek om op die manier de vooropgestelde economische objectieven te realiseren, in termen van groei en rendabiliteit.
  • Stockbeheer : Beheer van de stock met als doel een maximale service te kunnen garanderen en met een gerechtvaardigde investering.
  • Beheer van de administratie : Respecteren van de van kracht zijnde procedures tussen de apotheek en de verschillende centrale diensten. Dit om optimaal te kunnen genieten van de ondersteuning geleverd door deze diensten en om bij te dragen aan een integrale en coherente werking van het bedrijf.
  • Communicatie met Area Manager : In alle duidelijkheid de Area Manager informeren over alle voorgaande besproken punten.


AANBOD

  • We hechten veel belang aan uw groei en investeren in uw professionele ontwikkeling. Onze trainingsprogramma's stellen u in staat om uw vaardigheden up-to-date te houden met regelmatige trainingen en mogelijkheden voor verbetering.
  • Naast een competitief salaris bieden we verschillende extralegale voordelen om uw totale beloning te versterken.
  • Je krijgt dus de mogelijkheid om een langetermijnrelatie met ons op te bouwen en je carrière voort te zetten in een stimulerende en ondersteunende werkomgeving binnen onze PHOENX groep.

Solliciteren