Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Backoffice medewerker(ster)



Over BergHOFF

BergHOFF is een internationaal designbedrijf dat bekend staat om innovatieve kook- & keukenartikelen met een sterke focus op duurzaamheid, gebruiksvriendelijkheid en esthetiek. Als creatief en ondernemend merk willen we de lat steeds hoger leggen — en daarvoor zoeken we versterking voor ons salesteam.


Jouw rol

Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben je de spil tussen klanten, distributeurs, sales managers en interne afdelingen. Je combineert een vlekkeloze administratie met actief meedenken over hoe we onze verkoop verder kunnen laten groeien.

Commercieel & Accountmanagement

  • Beheren en opvolgen van orders, van aanvraag tot levering.
  • Onderzoeken van de commerciële en technische haalbaarheid van klantvragen en oplossingen aanbieden.
  • Klanten professioneel te woord staan, zowel telefonisch als schriftelijk.
  • Duurzame relaties uitbouwen en sales managers ondersteunen in hun accountbeheer.

Verkoopanalyse & Promotieacties

  • Analyseren van verkoopcijfers en vertalen naar concrete actiepunten.
  • Uitwerken van promotieacties in samenwerking met sales en marketing.
  • Voorstellen doen om onze commerciële slagkracht te vergroten.

Administratief & Operationeel

  • Registreren van aankoop- en verkooporders in ons ERP-systeem.
  • Nauwgezet opvolgen van orderbevestigingen, levertermijnen en facturatie.
  • Afstemmen van leveringen met de magazijnverantwoordelijke en bewaken van de correcte uitvoering.


Jouw profiel

  • Je voelt je als een vis in het water in een internationaal, dynamisch team.
  • Je communiceert vlot in Nederlands en Engels (andere talen zijn een plus).
  • Je bent georganiseerd, accuraat, flexibel en stressbestendig.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en een positieve, diplomatische houding.
  • Je kan goed overweg met Windows en MS Office; kennis van logistiek is een pluspunt.


Wat wij jou bieden

  • Een creatieve, dynamische werkomgeving waar initiatief en overleg centraal staan.
  • Een internationale setting met veel variatie en verantwoordelijkheid.
  • Een salaris in lijn met je ervaring en competenties.
  • Tools, opleidingen en ondersteuning om je skills verder te ontwikkelen.
  • Een hecht team waarin openheid, directheid en inzet gewaardeerd worden.
  • Werkplek in Heusden-Zolder, filevrij bereikbaar.
  • Een vast contract van onbepaalde duur.
  • Extra-legale voordelen: maaltijd- en ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering.


Solliciteren