Onze klant is een wereldwijde outsourcingpartner die geïntegreerde supply chain-diensten aanbiedt voor onderhoud, herstellingen en revisie (MRO) in grote productieomgevingen. Ze werken samen met toonaangevende multinationals en bieden deskundige on-site oplossingen. Ze bouwen sterke relaties op met zowel klanten als leveranciers via effectieve communicatie en uitstekende service. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Procurement Specialist om het team in Puurs, België te versterken.
In deze rol rapporteer je aan de Site Lead en bied je ondersteuning in alle aspecten van de inkoop, binnen een snel veranderende en compliance-gedreven omgeving.
Functieomschrijving – Procurement Specialist
Taken en verantwoordelijkheden (o.a.):
Samenwerken met ingenieurs en verschillende teamleden
Beheren van het MRP-programma
Controleren van minimum- en maximumvoorraadniveaus en aanbevelingen doen op basis van gebruik of kriticiteit
Verwerken, registreren en rapporteren van besparingen en kostenvermijding
Verwerken van alle niet-MRP (ad-hoc) aanvragen
Inkoopbronnen zoeken en offertes opstellen
Inkooporders van klanten verkrijgen ter ondersteuning van offertes
Verkooporders aanmaken
Klantorders koppelen aan verkooporders en facturen versturen
Bestellingen plaatsen bij leveranciers en inkoopordernummers opgeven
Openstaande orders van klanten opvolgen en achterstallige items opvolgen
Klanten informeren over vertragingen of problemen via dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse rapportages
Strikte deadlines naleven en tijdige en nauwkeurige informatie aanleveren
Voldoen aan gezondheids- en veiligheidsvoorschriften
Andere ad-hoc taken uitvoeren indien nodig
Profiel van de kandidaat – Procurement Specialist
Vloeiend in zowel Nederlands als Engels, schriftelijk en mondeling
Sterke achtergrond in inkoop en uitstekende administratieve vaardigheden
Ervaring in de farmaceutische sector en met GMP is een pluspunt
Basiskennis van technische onderdelen vereist
Ervaring met ERP-systemen zoals SAP, EAMs
Zeer vaardig met Microsoft Office, vooral Excel en PowerPoint
Sterke organisatorische vaardigheden
In staat om te multitasken, deadlines te halen en onder druk te werken
Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
Sterke interpersoonlijke vaardigheden en goede telefoonetiquette
Flexibele houding ten opzichte van alle aspecten van de functie
Sterke probleemoplossende en creatieve vaardigheden, met het vermogen om weloverwogen beslissingen te nemen op basis van tijdige en nauwkeurige analyses
Hoog niveau van integriteit, verantwoordelijkheidsgevoel en resultaatgerichtheid
Wat onze klant biedt
Antrekkelijk salarispakket van €4580 GPM, exclusief vakantiegeld en extra voordelen
De kans om deel uit te maken van een organisatie die echt impact maakt door patiënten te helpen gezonder te leven
Mogelijkheid om je carrière uit te bouwen binnen een dynamisch, internationaal bedrijf, met ruimte voor groei en professionele ontwikkeling
Een getalenteerd team in een bruisende en collegiale werkomgeving