Sta jij open voor een volgende stap in jouw carrière bij een internationaal familiebedrijf dat een duurzame impact maakt op de wereld? Wil jij mee bouwen aan een afdeling en organisatie die zich wil professionaliseren en vanuit daar door wil groeien? Dan is deze vacature bij BRITA Benelux zeker iets voor jou. Hallo. Wij zijn BRITA, een toonaangevende en snelgroeiend familiebedrijf dat gespecialiseerd is in drinkwaterfiltratie en -optimalisatie. Al ruim 50 jaar ontwikkelen wij wereldwijde duurzame wateroplossingen. Jaarlijks stroomt er meer dan 20 miljard water door BRITA producten. Water dat niet in plastic flessen verkocht hoeft te worden! Onze missie is dan ook kraakhelder: wij willen de manier waarop mensen water drinken veranderen en zo bijdragen aan een duurzamere wereld. Om deze droom waar te maken hebben we drie strategische business units: onze Consument gerichte producten, onze Dispensers voor gebruik in zakelijke / non-profit organisaties en onze Professionele filters voor gebruik in koffie- & vending machines, stoomovens en vaatwassers. Drie totaal verschillende divisies met ieder hun hele eigen productportfolio en bijbehorende marktbenadering. Maar allemaal vanuit 1 overkoepelende visie. We stomen onze organisatie klaar om de BENELUX markt breder te veroveren en daarvoor hebben we extra hulp nodig in de vorm van een Finance Professional voor de Benelux. Functieomschrijving Als Finance Professional draag je bij aan de verdere ontwikkeling en groei van het BRITA Benelux Finance team. Met jouw boekhoudkundige vaardigheden ben je in staat om na een gedegen inwerkperiode zelfstandig te werken. Je bent allround en hierdoor heb je een veelzijdig takenpakket bestaande onder andere uit:
Verwerken inkoopfacturen en bewaken crediteurenadministratie
Verwerken declaraties
Bewaken debiteurenadministratie en het ondernemen van evt. noodzakelijke acties
Verwerken van bankmutaties
Assisteren bij maand- en jaarafsluiting
Je biedt ondersteuning bij vragen vanuit de verschillende afdelingen
Profiel Dit breng je mee
Je hebt minimaal twee jaar relevante werkervaring op financieel administratief gebied
Je bent een ervaren MBO’er of een startende HBO’er met minimaal 2 jaar werkervaring
Enthousiaste en energieke teamspeler
Zelfstandig, proactief en accuraat
Kennis en ervaring met Exact is een pré
Kennis van Belgische boekhoudwetgeving is een pré
Je spreekt Nederlands en Engels
Woonachtig in regio Eindhoven
Aanbod Leasefiets Opleiding Thuiswerk Dit mag je van ons verwachten
Een aantrekkelijk en marktconform salaris afhankelijk van kennis en ervaring
38-urige werkweek
Hybride werken vanuit ons gloednieuwe kantoor op de High Tech Campus in Eindhoven of op ons kantoor te Niel
Pensioenregeling
25 vakantiedagen met de mogelijkheid 5 dagen bij te kopen