Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Assistent-supervisor


JOUW ROL


Kan jij leiding geven aan een team en mensen enthousiasmeren om zich in te zetten? Dan zijn we op zoek naar jou! Als Assistent Warehouse Supervisor ben je de rechterhand van de Warehouse Supervisor.


Je werkt nauw samen met je team van Warehouse Operators om het gewenste resultaat te bereiken. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren van dagelijkse activiteiten, het waarborgen van de efficiëntie en het naleven van veiligheidsvoorschriften.


Een diverse functie, waarbij overzicht behouden/ monitoren/ signaleren, en bijsturen centraal staan. Met je ondernemende mentaliteit ben je een onmisbare kracht voor onze logistieke flow


In samenspraak met je leidinggevende, ben je verantwoordelijk voor het organiseren en aansturen van jouw team zodat de vooropgestelde kwaliteit en productiviteit wordt behaald. Je ondersteunt de leidinggevende bij het personeelsbeleid en het verbeteren van het resultaat van de afdeling.


Hierbij stuur je een team aan van +/- 15 tot 20 personen. Daarnaast plan, coördineer en controleer je de verschillende warehouse werkzaamheden. Je ondersteunt ook bij projecten en past hier de LEAN-filosofie toe. Je hebt oog voor opvallendheden of afwijkingen en lost deze tijdig op.


Veiligheid is je hoogste prioriteit. Je houdt toezicht op de naleving van de voorschriften zoals omschreven in de huisregels.


WAAR ZIJN WIJ NAAR OP ZOEK?


Voor de functie van Assistent Warehouse Supervisor zijn wij op zoek naar iemand met ervaring als leidinggevende, bij voorkeur bij een logistieke organisatie. Je bent sociaal, behoudt het overzicht en je bent bovendien operationeel ingesteld. Werken in shiften is voor jou geen probleem.


Daarnaast breng je de volgende kennis en ervaring mee:


  • Minimaal een afgeronde Bachelor opleiding voorkeur richting logistiek of gelijkwaardig door ervaring;


  • 2-3 jaar ervaring als leidinggevende;


  • Vlotte kennis van MS office en Warehouse Systemen.
  • Goed gesproken en geschreven kennis van het Nederlands, in het Engels ben je een goede communicator;


  • Je bent een echte Peoplemanager en in staat een coachende rol op te nemen;


  • Je hebt ook voor kwaliteit en je wil steeds een goede service bieden aan de klant


  • Kennis van Operations Excellence Systemen (LEAN, 5S, Kaizen,…);


  • Je bent flexibel in werktijden en kan in ploegen werken




WAT BIEDEN WIJ JOU?[BM1]


In de logistieke wereld is geen dag hetzelfde!


  • Je hebt een zeer afwisselende job waarbij je zowel projectmatige, procesmatige en leidinggevende taken op jou neemt, mogelijk over verschillende teams heen.


  • Je krijgt een mooie uitdaging om samen met het team verbeterend en veranderend te werken zodat je elke dag als één team het beoogde resultaat kan behalen.


  • Ruimte voor persoonlijke groei


  • Interessante extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering,...


  • Bij een voltijdse tewerkstelling heb je recht op 10,5 ADV dagen + 4 halve dagen aanvullende vakantie bovenop je wettelijk verlof. Na 1 jaar tewerkstelling krijg je 1 additionele sectorale vakantiedag en per schijf van 5 jaar anciënniteit (in PC226) krijg je ook 1 additionele vakantiedag;



HOE WORD JE ONZE COLLEGA?


Gelieve te solliciteren via Kristof Hendrickx (Corporate Recruiter) kristof.hendrickx@cevalogistics.com

Graag uw motivatiebrief en laatste update van uw CV meesturen. Voorafgaand aan de sollicitatie interviews zal er een eerste selectie gebeuren op basis van uw CV en motivatiebrief.

We verwelkomen je graag bij CEVA Logistics voor een uitdagende carrière!



Meer weten over CEVA Logistics?

Klik op deze link:

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht