Onze klant is gelegen in Wilrijk en maakt het verschil in het persoonlijke contact en een bereikbare service via de lokale zelfstandige kantoren. Zij zijn een 100% Belgische bank die zich inzet op de Belgische economie en klanten.
Daarnaast zijn zij ook onafhankelijk verzekeringsmakelaar. Het team bestaat uit een 7-tal medewerkers en werken in alle aspecten van zowel bank- als verzekeringsactiviteiten. De klanten kunnen dus voor al hun financiële vragen van A tot Z bij onze klant terecht.
In de huidige wereld ontstaat er steeds meer afstand tussen de klant en zijn bankier. Daarom is het doel van onze klant om bereikbaar te blijven en op een persoonlijke manier oplossingen op maat te voorzien voor de klanten. Zij merken dat ze hiermee het verschil kunnen maken en daarom hebben zij de laatste jaren een mooie groei gekend. Om deze reden zoeken zij dus naar versterking voor het team.
Functieomschrijving Jouw dag in het kantoor zal er zo uitzien:
- Telefonisch of face-to-face: je luistert naar de noden van onze klanten en kan hun vragen vlot beantwoorden. Je speelt dus een onmisbare rol in de persoonlijke service die we willen bieden.
- Ook met nieuwe klanten ga je het gesprek aan en begrijp je hun wensen en noden. Dankzij jouw kennis over onze bankproducten en digitale applicaties kan jij hen overtuigen van onze bank en ons kantoor.
- In ons team kunnen we op jou rekenen bij alle vragen over dagelijks bankieren. Anderzijds staan jouw collega’s ook steeds paraat om jou verder te helpen bij vragen omtrent bijvoorbeeld kredieten, beleggingen, verzekeringen, etc. Zo vormen we als team één financieel aanspreekpunt voor onze klanten.
- Je bent de administratieve draaischijf van ons kantoor. Je zorgt mee voor een vlotte algemene werking en werkt als trotse ambassadeur actief mee aan acties die ons kantoor laten groeien.
- Je werkt maximaal digitaal! Je helpt om onze resterende ‘papieren’ processen om te zetten naar digitale en efficiëntere werkwijzen.
Je werkdag start elke dag om 9u en eindigt om 17u.
Profiel - Een luisterend oor en op een empathische manier de vragen van de klanten efficiënt oplossen
- Met enthousiasme de échte ambassadeur van het kantoor zijn
- Gestructureerd werken en vlot overweg kunnen met digitalisering
- Goede kennis van het Nederlands, kennis van Frans en Engels is een pluspunt
- Ervaring als medewerker in een bankkantoor of gelijkwaardige ervaring in een klantgerichte rol in een andere sector is eveneens bespreekbaar
- Is het bezit zijn van PCP-attesten is uiteraard een pluspunt, maar geen absolute vereiste
Aanbod Onze klant biedt een aangename werkomgeving met fijne collega’s en dynamische zaakvoerders. Ook doorgroeien naar meer commerciële functies (adviseur kredieten, beleggingen of verzekeringen) wordt zeker aangemoedigd.
Onze adviseur dagelijks bankieren krijgt verder:
- Een voltijds en vast contract, al staan we ook zeker open voor een deeltijdse of 4/5de regeling
- Een marktconforme verloning
- 13e maand - eindejaarspremie
- Jaarlijkse groepsbonus met het team aan de hand van gezamenlijke doelstellingen
- Extralegale voordelen: Maaltijdcheques, ecocheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer
- 23 vakantiedagen
- Een aangename werksfeer waarbij er gedacht wordt aan het organiseren van teambuildings, deelname aan de “10 miles”, etc.
- Vers fruit op kantoor!
Solliciteren