Otolift Trapliften BV te Merelbeke is een dochteronderneming van het Nederlandse familiebedrijf, opgericht in 1891. Sinds 1968 is Otolift geheel zelfstandig producent van trapliften en kan zich met gepaste trots marktleider in de Benelux noemen. Door de jaren heen is Otolift doorgegroeid tot één van de meest innovatieve trapliften leveranciers ter wereld. Inmiddels heeft Otolift al meer dan 200.000 trapliften geproduceerd en worden onze liften wereldwijd geleverd. Wij groeien nog steeds, waarbij kwaliteit altijd voorop blijft staan. Betrokkenheid, vrijheid en openheid staan bij ons hoog in het vaandel. Ter ondersteuning van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste: Customer Service Medewerker (m/v/x) Als Customer Service Medewerker zal je ondersteuning bieden bij de technische dienst. Je zal voornamelijk telefonisch contact hebben met klanten, zorgen voor het inplannen van montages, storingen en onderhouden. Dit betekent dat jouw tijd verdeeld wordt tussen enerzijds telefonische contacten met klanten en onze monteurs, en de administratieve afhandeling van diverse aanvragen. Je takenpakket zal o.a. bestaan uit: Inplannen van de binnenkomende aanvragen / storingen van klanten op basis van complexiteit toewijzen aan de juiste monteur Wijzigen van routes naar aanleiding van wijziging in de bezoekfrequentie, wijziging van het servicecontract of aanpassingen van de werkbezetting Aan de hand van storingsmelding, prioriteiten stellen en toewijzen aan een geschikte monteur, rekening houdend met de algehele planning Behandelen van telefonische vragen van klanten op technisch en administratief gebied Controleren of gemelde storingen in behandeling zijn genomen Verrichten van alle werkzaamheden die in alle redelijkheid kunnen worden verlangd Je bent hulpvaardig met goede communicatieve en administratieve vaardigheden. Je bent zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband functioneren, je bent ook stressbestendig en flexibel. Je bent een goed luisteraar, de telefoon schrikt jou niet af en je kan vlot gesprekken voeren. Verder ben je klantgericht, sociaal, kwaliteitsbewust, zelfstandig, oplossingsgericht, klantvriendelijk en heb je inlevingsvermogen en verantwoordelijkheidszin. Je bent in staat om snel te schakelen tussen diverse werkzaamheden en weet ook in hectische situaties het overzicht te behouden. Je gebruikt feedback voor je persoonlijke ontwikkeling. Wat heb je nodig? Je kan vlot communiceren in het Nederlands en het frans Een eerste ervaring in contacten met klanten Je zoekt naar oplossingen en je bent creatief Je zorgt voor een efficiënte en logische verwerking van jouw taken Je b... Technische dienst, Customer Centricity, Administratie, Stressbestendigheid, Planning, Klantendienst, Dienstbaar, Frans, Montage, luistervaardigheid, Nederlands, Communicatie