Ben jij iemand die met goesting aan de dag begint, graag met mensen werkt en niet terugdeinst voor een beetje drukte? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Als Service Advisor ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je ontvangt hen met een glimlach, luistert goed naar hun verhaal, en zorgt dat hun auto of toestel weer snel tiptop in orde komt. Je schakelt vlot tussen klant en werkplaats, denkt mee en houdt altijd het overzicht. Je taken op een rij: Klanten verwelkomen en hun noden correct inschatten Onderhouds- en reparatieafspraken inplannen Werkorders en offertes opstellen De planning opvolgen en communiceren met de techniekers Klanten op de hoogte houden van de voortgang Nazorg bieden en tevredenheid garanderen Jij bent de kandidaat die elke dag opnieuw naar een uiterste klantentevredenheid streeft en zo een langetermijnrelatie uitbouwt. Je denkt en handelt oplossingsgericht en adviseert elke klant steeds met de glimlach. Je bent administratief en communicatief sterk onderlegd. Je hebt interesse in de techniciteit van auto's en bent bereid om bij te leren. Je hebt een zeer goede kennis Nederlands. Naast een passie voor klantgerichtheid, wagens en innovatie heb je reeds ervaring in een commerciële omgeving waar service centraal staat. Je bent in bezit van een geldig rijbewijs B. Je komt terecht in een vooruitstrevende en stabiele groep die pionier is in de automobielsector, met een sterke focus op zowel een uiterste klanten- als medewerkerstevredenheid. Je krijgt de kans een sterke merken te vertegenwoordigen in een professionele en familiale werkomgeving bij een groeiende organisatie die opleidingskansen biedt. We bieden een aantrekkelijke verloning inclusief bedrijfswagen en tankkaart alsook exclusieve kortingen op bijvoorb... Administratie, Planning, Nederlands, Innovatie, Communicatie, Communicatief sterk, SEN, Onderhoud