Ben jij op zoek naar een uitdagende rol waarbij je kunt groeien en leren?
We bieden een vast contract met flexibele werkuren, inclusief de mogelijkheid om twee dagen per week thuis te werken. Je zult werken bij een gekende logistieke speler en krijgt de kans om je skills te ontwikkelen en te groeien binnen onze organisatie.
Jouw takenpakket:- Je bent verantwoordelijk voor het registreren en goedkeuren van bankafschriften;
- Houd gegevens up to date in ons systeem;
- Controleer betalingen;
- Verzorg de btw-aangifte;
- Bied ondersteuning bij maandelijkse rapportages;
- Sta in voor de opmaak van jaarrekeningen;
- Bereid audits voor;
Voor wie zijn wij op zoek?- Een bachelordiploma in boekhouding of gelijkwaardig door ervaring;
- Minstens één jaar ervaring;
- Vloeiend Nederlands; kennis Frans en/of Engels is een grote plus;
- Goede kennis MS Office;
- Ervaring met een ERP-pakket is een meerwaarde;
- Pro-actief en kan prioriteiten leggen;
Waarom zou je ons kiezen?We bieden een stabiele werkomgeving met ruimte voor groei en ontwikkeling.
Solliciteren