Vanuit ons Europees Distributiecentrum te Bilzen van 43.000m² verzorgt Carglass Distributie de Supply Chain van autoruiten en toebehoren voor de Belron@ groep in 25 landen. Per dag vertrekken er 6000 autoruiten en 25000 stuks toebehoren naar de 929 service centra binnen de .
Tegelijkertijd verzorgt ze ook de aanvoer naar andere Carglass distributiecentra, zowel binnen als buiten Europa. Hiervoor beschikt zij over een groep van 250 gemotiveerde medewerkers.
Wil jij een cruciale rol spelen in het soepel draaien van onze logistieke operaties? Heb jij ervaring in replenishment en heb je een passie voor optimalisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou
Wat houdt de functie in?
Als Purchase Supply Chain Coordinator ben jij verantwoordelijk voor het garanderen van een optimale beschikbaarheid van onze ruiten en toebehoren in ons Europees Distributie Center te Bilzen. Je bent een echte bruggenbouwer en zoekt naar een ideale End-To-End oplossing zodat de juiste ruiten en toebehoren op het juiste moment beschikbaar zijn. Op die manier gaan we 'the extra mile' voor een nog hogere klantentevredenheid.
Jouw takenpakket omvat onder andere:
- Exceptiemanagement: Je zoekt oplossingen voor onze stock tekorten, zowel intern als extern, tegen een optimale kost en levertermijn om zo de juiste service aan onze klanten te blijven bieden.
- Stakeholdermanagement: Je hanteert een pro-actieve samenwerkings- en communi- catiestijl met interne & externe stakeholders en dit op basis van duidelijke rapportages.
- Leveranciersmanagement: Je onderhoudt nauwe contacten met onze leveranciers en bewaakt de afgesproken leveringscondities.
- Probleemoplossing: Je lost proactief problemen op die zich kunnen voordoen in de supply chain keten.
- Procesoptimalisatie: Je bent continu op zoek naar verbeteringen in de replenishment processen om efficiëntie en nauwkeurigheid te verhogen.
- Data-analyse & rapportage: Je maakt gebruik van verschillende data-analyses om trends te identificeren en prognoses te maken. Van daaruit werk je mee aan het opti- maliseren van bestaande en het opzetten van nieuwe rapportages.
Wie zoeken wij als persoon?
- Je hebt een bachelordiploma op zak in een logistieke of economische richting. Dit geeft je de nodige theoretische kennis om vraagstukken rond voorraadbeheer aan te pakken.
- Je ben een Excel-wizard, draaitabellen en diverse zoekfuncties of formules zijn voor jou alledaagse tools. Je bent in staat data te analyseren en hier waardevolle inzichten uit te halen.
- Je bent communicatief vaardig. Je kunt je boodschap zowel mondeling als schriftelijk
duidelijk overbrengen, zowel naar de leveranciers als naar de interne klant. - Je denkt graag analytisch dit stelt je in staat om proactief op problemen te anticiperen en problemen op te lossen.
- Je beheerst zowel het Nederlands als het Engels uitstekend.
Wat wij jou kunnen aanbieden:
- Een interessante functie met een coördinerend aspect.
- Een bedrijf in volle groei waar medewerkers en klanten centraal staan.
- Internationale werkomgeving, binnen een leuke en familiale sfeer.
- Aantrekkelijk loonpakket aangevuld met verschillende extra-legale voordelen.
- Hybride werkomgeving waar 2 maal per week kan thuis gewerkt worden.
- Een contract van onbepaalde duur met de mogelijkheid voor 4/5e tewerkstelling.
- Tewerkstelling in een mooi en modern gebouw, én in een filevrije omgeving
Ons aanbod
Een uitdagende job met eigen verantwoordelijkheden in een stabiel bedrijf, in volle groei waar medewerkers en klanten centraal staan.
Een marktconform salarispakket aangevuld met extra-legale voordelen
Een contract van onbepaalde duur, tewerkstelling in Bilzen (Distributiecentrum).
Solliciteren