Wat als je jouw technische expertise kon inzetten in een uitdagende people management-functie? Als Operation Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van technische installaties bij onze klanten regio Oost-Vlaanderen. Je combineert technische kennis met leidinggevende skills en zorgt voor een vlotte samenwerking tussen jouw team en de klanten.
Wat ga je doen?
· je beheert het technisch, commercieel en financieel luik van onderhoudscontracten
· je geeft leiding aan een team van teamleaders (2-3) en techniekers (10-20)
· je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten zoals lokale en federale besturen, gebouweigenaars en beheerders
· je zorgt voor duidelijke communicatie intern (team, interne diensten) en extern (klanten, leveranciers)
· je volgt de budgetten en cijfers op en stuurt bij waar nodig
· je vertaalt contractuele verplichtingen naar work orders in ons FMIS-systeem (Salesforce Field Service)
· je stelt onderhoudsplanningen op en bewaakt de uitvoering
Wat breng je mee?
· masterdiploma in een technische richting (bij voorkeur elektromechanica) of gelijkwaardig door ervaring
· ervaring in een leidinggevende functie is een must
· goede technische kennis van HVAC en elektriciteit
· sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden
· je bent klantgericht, gestructureerd en oplossingsgericht
· je beschikt over people management skills en wil deze verder ontwikkelen
· zeer goede kennis van het Nederlands