Functieomschrijving
Heb je interesse in de juridische sector , sta je administratief sterk en heb je vooral véél goesting om erin te vliegen?⚖️
Lees dan snel verder!
In deze job bereid je de opstart voor van dossiers voor de juridische opstart, samen met het team.
Dit omvat een waaier van taken, zoals o.a.:
- Aktes maken
- Communiceren met gerechtsdeurwaarders, debiteurs en advocaten
- Opvolging in het interne softwarepakket
- Zittingen organiseren naar advocaten toe 🧑⚖️
- Nauw samenwerken met de Legal Manager
- Samenwerken in team en ieders sterke punten inzetten
Ook de volgende taken zitten in je pakket:
- Documentatie zoeken, doorsturen of beheren 🔎
- Juridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)
- Regelingen opmaken
- Taken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, ...)
Je werkt samen in een hecht en zelfsturend team . Er heerst een open cultuur waarin eerlijkheid en resultaatgerichtheid hoog in het vaandel worden gedragen. Initiatief nemen wordt zeker gewaardeerd.
Vereisten
- Je kan uitstekend Nederlands én Frans
- Pas afgestudeerd ? Wees welkom!
- Je staat administratief sterk 🧑💻
- Met MS Office kan je vlot overweg
- Je bijt je graag vast in moeilijke vraagstukken , om snel tot een goede oplossing te komen 💪
Aanbod
- Vast contract van onbepaalde duur
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- Fietsleasing 🚲
- Flexibel uurrooster => je kiest zelf of je 38, 39 of 40u per week werkt, met de daarbij horende ADV-dagen
- 12 ADV-dagen als je kiest voor een 40-uren werkweek
- Glijdende werkuren 🕘
- Thuiswerk 2 dagen/week mogelijk
- Regelmatig leuke teamactiviteiten
Nog vragen?
Contacteer ons:
📞 03 303 39 32
📧 recruitment@creditpeople.eu
Solliciteren