Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Juridisch Dossierbeheerder


Functieomschrijving

Heb je interesse in de juridische sector , sta je administratief sterk en heb je vooral véél goesting om erin te vliegen?⚖️

Lees dan snel verder!

In deze job bereid je de opstart voor van dossiers voor de juridische opstart, samen met het team.

Dit omvat een waaier van taken, zoals o.a.:

  • Aktes maken
  • Communiceren met gerechtsdeurwaarders, debiteurs en advocaten
  • Opvolging in het interne softwarepakket
  • Zittingen organiseren naar advocaten toe 🧑‍⚖️
  • Nauw samenwerken met de Legal Manager
  • Samenwerken in team en ieders sterke punten inzetten

Ook de volgende taken zitten in je pakket:

  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren 🔎
  • Juridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)
  • Regelingen opmaken
  • Taken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, ...)

Je werkt samen in een hecht en zelfsturend team . Er heerst een open cultuur waarin eerlijkheid en resultaatgerichtheid hoog in het vaandel worden gedragen. Initiatief nemen wordt zeker gewaardeerd.

Vereisten

  • Je kan uitstekend Nederlands én Frans
  • Pas afgestudeerd ? Wees welkom!
  • Je staat administratief sterk 🧑‍💻
  • Met MS Office kan je vlot overweg
  • Je bijt je graag vast in moeilijke vraagstukken , om snel tot een goede oplossing te komen 💪

Aanbod

  • Vast contract van onbepaalde duur
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Fietsleasing 🚲
  • Flexibel uurrooster => je kiest zelf of je 38, 39 of 40u per week werkt, met de daarbij horende ADV-dagen
  • 12 ADV-dagen als je kiest voor een 40-uren werkweek
  • Glijdende werkuren 🕘
  • Thuiswerk 2 dagen/week mogelijk
  • Regelmatig leuke teamactiviteiten

Nog vragen?

Contacteer ons:

📞 03 303 39 32

📧 recruitment@creditpeople.eu

Solliciteren