Jouw rol Voor onze nieuwe AXA Carrosserie te Lembeek zijn wij op zoek naar een Customer Journey Specialist .
Als Customer Journey Specialist begeleid je de klanten op een doorgedreven manier van A tot Z doorheen het hele reparatieproces.
Samen met het team is jouw rol cruciaal in het waarborgen van de kwaliteit en efficiëntie.
Voer administratieve taken uit ter ondersteuning van de centrale diensten.
Onze ideale kandidaat is niet alleen een enthousiaste teamplayer die graag zijn tanden zet in een nieuwe uitdaging, maar die ook mee kan bouwen aan dit mooie succesverhaal.
Je bent gepassioneerd door klanten en streeft ernaar elk dossier tot in de kleinste details op te volgen.
Elke dag opnieuw werk je samen met het hele team om de objectieven te realiseren.
Nederlands, Frans en/of Engels.
Rijbewijs B: Je bent in het bezit van een geldig Europees rijbewijs
________________________________________
De mogelijkheid om deel uit te maken van een hecht team waarin je jouw toegevoegde waarde elke dag opnieuw kan demonstreren en een pakket aan voordelen en groeimogelijkheden:
12 extra vakantiedagen, een bedrijfswagen, FIP, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering en een aanvullend pensioenplan via de sector.
(Internationale) Carrièrekansen : Je bouwt samen met het hele team aan dit spannend groeiproces, waarin je zelfontplooiing centraal staat.
________________________________________
Ben jij klaar om deel uit te maken van een snelgroeiende, dynamische organisatie die Europa verovert?
Samen met AXA bouwt IRS aan een netwerk van erkende carrosserieën, waarbij kwaliteit, klantgerichtheid en innovatie centraal staan. Sluit je aan bij een vooruitstrevend team dat elke dag het verschil maakt voor duizenden klanten!
________________________________________