Job 8 van 72


Report this listing

Solliciteren



Ocean import agent


Als ocean import agent ben jij verantwoordelijk voor de vlotte en nauwkeurige afhandeling van inkomende zeevrachtzendingen. Je zorgt voor een efficiënte goederen- en informatiestroom en biedt een uitstekende klantenservice. Dankzij jouw precisie en klantgerichtheid verloopt elke zending vlekkeloos, van aankomst tot aflevering.


Wat ga je doen?

  • Coördineren van het volledige importproces volgens klantverwachtingen
  • Correct en tijdig invoeren van gegevens in het operationele systeem
  • Dagelijks opvolgen van dossiers
  • Verzenden van alle nodige documentatie aan klanten of douane-expediteurs
  • Zorg dragen voor accurate en stipte facturatie aan klanten en leveranciers
  • Actief communiceren met klanten over hun zendingen
  • Opbouwen en onderhouden van sterke relaties met rederijen, transporteurs en andere partners
  • Toezien op naleving van alle relevante wet- en regelgeving (intern én extern)
  • Continu meedenken over verbeteringen in workflow en efficiëntie
  • Up-to-date houden en maandelijks herzien van klantprocedures


Wie zoeken we?

  • Je hebt een proactieve houding, denkt in oplossingen en bewaart het overzicht, zelfs onder druk.
  • 6 maanden tot 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie of relevante opleiding
  • Kennis van zeevrachtdocumentatie is een plus
  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels
  • Proactief, georganiseerd en klantgericht ingesteld
  • Goede computervaardigheden (MS Word, Excel)
  • In het bezit van een certificaat Gevaarlijke Goederen (pré)


Wat mag je verwachten

  • Een hecht en gemotiveerd team binnen een internationaal logistiek kader
  • Ruime opleidingsmogelijkheden: minstens 52 uur training per jaar, zowel intern als extern
  • Een collegiale werksfeer met korte communicatielijnen en open communicatie
  • Een stabiele werkgever die inzet op jouw ontwikkeling en reële doorgroeikansen
  • Duidelijke werkuren: maandag t.e.m. donderdag van 8u tot 16u30, vrijdag tot 16u
  • Marktconform brutoloon tussen €2700 en €3500, afhankelijk van kennis en ervaring
  • Maaltijdcheques voor elke gewerkte dag
  • Hospitalisatieverzekering én groepsverzekering
  • Mogelijkheid tot thuiswerk na de inwerkperiode
  • 3 ADV-dagen bovenop je standaard verlof
  • Onmiddellijk een vast contract bij opstart


Het bedrijf

Je komt terecht bij een belangrijke wereldwijde speler in forwarding. De firma heeft een Amerikaanse bedrijfscultuur met een uitgesproken doel en bedrijfscultuur. Ze investeren in ruime opleidingsmogelijkheden en innovatie op IT-vlak.


Klaar om jouw carrière naar het volgende niveau te tillen?

Solliciteer vandaag nog en word een onmisbare schakel in ons importteam.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht