Om ons team in Wevelgem te versterken zijn wij op zoek naar een logistiek planner.
Functieomschrijving Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als logistiek planner ?
Internationale transporten organiseren en coördineren van EXW-aankooptransporten.
Administratie & voorraadbeheer : aankopen uit het ERP-systeem boeken en openen in het WMS, zodat magazijniers vlot kunnen ontvangen en voorraadtellingen kloppen.
Communicatie: dagelijks overleg met magazijniers rond planning, verlofregeling en voorraadposities. Exportcoördinatie : organiseren van transporten voor exportklanten. Continuïteit in magazijn: ervoor zorgen dat de flow van uitgaande goederen constant blijft.
Je houdt contact met verschillende interne afdelingen (aankoop, magazijn, verkoop, binnenlandse planning) en externe partners (transportfirma’s, inklaringskantoren).
Je zorgt voor een duidelijke en punctuele administratieve opvolging van alle transport- en magazijngerelateerde zaken.
Bachelor logistiek management of gelijkwaardig door ervaring . Ervaring in een logistieke of transportplanningsomgeving is een pluspunt.
Goeie gesproken kennis van Engels en Frans is noodzakelijk!
Daarnaast krijg je een aantrekkelijk salaris , aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding, en hospitalisatieverzekering.
De onderneming is gemakkelijk bereikbaar , zowel met de auto als met de fiets.