Job Description
Als Client Expert Frontline is het jouw doel om onze klanten een uitstekende ervaring te bezorgen door op een klantgerichte en professionele manier met hen te communiceren en actief oplossingen voor te stellen. In deze rol behandel je elke klantvraag met een glimlach. Je staat in voor telefonische contacten met klanten en beantwoordt daarnaast ook vragen per mail.
Onze klanten (leasemaatschappijen, werkgevers en bestuurders) voelen door jouw bijdrage dat Eneco eMobility dé partner is die hen ontzorgt, ondersteunt, met hen meedenkt en helpt bij de transitie naar elektrisch rijden.
Wij bieden
Bij Eneco eMobility stellen we jou op de eerste plaats. Jij bent de motor. We zetten vol in op je persoonlijke en professionele ontwikkeling – want als jij straalt, stralen wij. Daarom bieden we onze medewerkers de beste voorwaarden die beschikbaar zijn, zodat je opgeladen kunt blijven terwijl je, jouw ogen gericht houdt op het creëren van een betere toekomst.
Job requirements
Werken bij Eneco eMobility betekent werken in een organisatie die kansen grijpt – ook als die niet zomaar voor het oprapen liggen. Wat nu zeker is, kan morgen anders zijn. Je krijgt de ruimte om te experimenteren. Daarom hou je duidelijk van avontuur en zet je graag je schouders onder het stuur om 'de klus te klaren'. En hoewel je zelfstandig kunt werken, weet je ook dat echte impact samen wordt gemaakt. Kortom: