Doorheen de geschiedenis zijn wij uitgegroeid tot een rendabale retailbank met 47 agentschappen en 400 personeelsleden. Jaarlijks openen wij nieuwe kantoren en verdere uitbreiding blijft ook onze strategie voor de toekomst. Onze klanten zijn particulieren, zelfstandige ondernemers en KMO’s. Wij onderscheiden ons in het Belgische bankenlandschap door enerzijds dicht bij onze cliënten te staan en steeds het persoonlijk contact na te streven. Functieomschrijving Ben jij iemand die graag speurt naar onregelmatigheden, risico's slim weet in te schatten en energie krijgt van puzzelen met data en regelgeving? Dan hebben wij een boeiende rol voor jou binnen ons Cards-team voor fraude en risicobeheer! Je werkt in een klein, gespecialiseerd team dat zich bezighoudt met alles wat te maken heeft met fraude, risico's en compliance binnen kaartverwerking en transacties. Geen dag is hetzelfde: van het contacteren van klanten tot het opstellen van slimme fraudedetectieregels, het behandelen van betwistingsdossiers en het opvolgen van nieuwe trends en regelgeving. je hebt een bachelordiploma in een economische, informatica- of boekhoudkundige richting, of gelijkwaardig door ervaring je houdt ervan om administratieve processen vlot en correct af te handelen je bent klantgericht en communicatief vaardig in het Nederlands, Frans en Engels je hebt voeling met data-analyse en al wat ervaring een uitgebreide opleiding on-the-job een stabiele werkgever met een voltijds (36 uur) contract van onbepaalde duur volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling om jezelf te ontplooien en door te groeien