Functieomschrijving
Voor onze logistieke sites te Willebroek zoeken wij een Customer Care Officer om ons team te versterken. We zoeken hiervoor een allround medewerker met een drive en passie voor alles rond logistiek, magazijn en transport.
Als Customer Care Officer ben je in staat voor de algemene opvolging en optimalisatie van de orderverwerking, goederenflow, planning en voorraadbeheer in het software programma Microsof Navision of in de software systemen van onze klanten. De bewaking van de uniformiteit van de data binnen die systemen is van groot belang. Hiervoor worden de verschillende magazijnprocessen en procedures steeds strikt gevolgd. Indien nodig ondersteun je ons met verbetervoorstellen. Je bent verantwoordelijk om zorg te dragen voor de interne informatie- en documentenstroom. Daarnaast streef je mee naar een nette en veilige werkomgeving.
Je komt terecht in een klein, hecht team dat momenteel bestaat uit 2 personen. Rapporteren doe je aan de Supervisor van ons Customer Care departement.
Jouw profiel
Ons aanbod
Als Customer Care Officer kom je terecht in een modern en duurzaam toekomstgericht bedrijf, waar de waarden Respect, Safety & Passion dé drie belangrijkste peilers zijn. Binnen ons bedrijf worden initiatieven aangemoedigd, wordt er continu gestreeft naar improvement en is er uiteraard met tijd en stond ruimte voor ontspanning & plezier.
We bieden je een aantrekkelijk loonpakket aan, rekening houdend met je ervaring/kennis en dit aangevuld met de volgende extralegale voordelen:
Ready to discover your EUTRACO smile?