Job 1 van 7


Report this listing

Solliciteren



HR & Payroll Specialist


Ben jij een gedreven HR-professional met een passie voor cijfers en mensen? Neem je graag initiatief, werk je zelfstandig en volg je HR-projecten graag op van A tot Z? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!


Voor een klant in volle groei, die recent ontstaan is uit de fusie van twee bedrijven, zoeken we een HR-professional die mee structuur wil brengen en het HR-team vanop de basis wil helpen opbouwen.


Als HR & Payroll Specialist ben je een sleutelfiguur binnen het HR-team. In nauwe samenwerking met en ondersteund door de HR Director, krijg je de ruimte om ownership te nemen over uiteenlopende HR-domeinen. Je combineert een hands-on mentaliteit met een sterk organisatorisch talent en een oplossingsgerichte aanpak.


Jouw takenpakket

Als HR & Payroll Specialist ontwikkel, implementeer en bewaak je het HR-beleid, zorg je voor communicatie en ben je aanspreekpunt voor verschillende HR-gerelateerde zaken, zoals tijdregistratie, vergoedingen en benefits, prestatiemanagement en HR-administratie.


  • Je bent verantwoordelijk voor de correcte en tijdige personeel- en loonadministratie van A tot Z voor zowel arbeiders als bedienden.
  • Je onderhoudt en beheert de collectieve verzekeringen.
  • Je staat in voor een kwalitatieve input van de HR-informatiesystemen (Payroll, GPS, …) & de periodieke HR rapportages (verzuim, personeelskosten...). Je werkt tevens nauw samen met het Finance departement.
  • Je fungeert als intern en extern aanspreekpunt voor verschillende HR-gerelateerde processen, systemen en policies en je rapporteer hierover om op een efficiënte manier oplossingen te bieden bij vragen of problemen.
  • Je formuleert voorstellen, ontwikkelt nieuwe concepten en lanceert nieuwe tools gerelateerd aan payroll en benefits om de bestaande processen, systemen en tools te optimaliseren.
  • Je bent als eerste op de hoogte van updates op het gebied van de sociaaljuridische actua, je adviseert hierover om bij te dragen aan de juiste en correcte implementatie.


Jouw profiel

  • Je bezit een masterdiploma (of vergelijkbare ervaring), met minstens 5 jaar ervaring in HR.
  • Je hebt kennis van payroll (ervaring met de tools van Acerta is een pluspunt maar geen vereiste) en tijdsregistratie.
  • Je bezit een grondige kennis van arbeidsrecht en sociale wetgeving met betrekking tot compensatie en benefits, en je blijft voortdurend op de hoogte van veranderingen.
  • Je bezit een goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels; kennis van Frans is een plus.
  • Je bent een empathische communicator en treedt op als een proactieve probleemoplosser.
  • Je hebt zin voor initiatief.
  • Je hebt goede planning- en organisatievaardigheden.


Wat mag je verwachten?

  • Een veelzijdige functie in een bedrijf in volle ontwikkeling, waar je het verschil kan maken.
  • Veel ruimte voor initiatief en professionele ontwikkeling.
  • Een bedrijfswagen bovenop een mooi loonpakket met extralegale voordelen.
  • Een collegiale en open werksfeer waarin jouw ideeën welkom zijn.


Klaar om het verschil te maken in HR? Solliciteer vandaag nog!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht