Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



HR & Payroll Officer


Ben jij gepassioneerd door payroll, HR-administratie en sociale wetgeving? Voor een internationale speler in de transportsector zoeken wij een nauwkeurige en betrokken HR & Payroll Officer die graag deel uitmaakt van een hecht team.


Jouw verantwoordelijkheden

Na een interne opleiding word je verantwoordelijk voor een breed takenpakket binnen het HR-domein:

  • Volledige loonverwerking van A tot Z: inclusief lonen, voorschotten, vakantiegeld en eindejaarspremies.
  • Opvolging van in- en uitdiensttredingen, absenteïsmebeheer en thematische verlofaanvragen.
  • Zorg dragen voor correcte loon- en personeelsgegevens in het SAP-systeem.
  • Vragen van collega’s over hun loon beantwoorden op een klantgerichte en professionele manier.
  • Eerste aanspreekpunt zijn voor sociale wetgeving en ondersteuning bieden aan de operationele diensten.
  • Administratieve taken zoals documentbeheer, opvolging van prestaties en contact met medewerkers uit verschillende afdelingen.


Wie zoeken we?

  • Je beschikt over een bachelordiploma in HRM of hebt relevante ervaring in een soortgelijke functie.
  • Kennis van de transportsector (PC 140.03 of 226) is een plus
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bent nauwkeurig, stressbestendig, oplossingsgericht en houdt van een georganiseerde aanpak.
  • Je hebt een vlotte kennis van MS Office en kan goed overweg met digitale tools.
  • Je bent een teamspeler en communiceert op een aangename, respectvolle manier.


Wat mag je verwachten?

  • Een voltijdse functie bij een groeiende en internationale onderneming met naam in de sector.
  • Een collegiale sfeer in een professionele en moderne werkomgeving.
  • Marktconform loon en extralegale voordelen
  • 37-urenweek met mogelijkheid tot flexibiliteit.


Locatie: Antwerpen (Havengebied)

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht