Ben jij gepassioneerd door payroll, HR-administratie en sociale wetgeving? Voor een internationale speler in de transportsector zoeken wij een nauwkeurige en betrokken HR & Payroll Officer die graag deel uitmaakt van een hecht team.
Jouw verantwoordelijkheden
Na een interne opleiding word je verantwoordelijk voor een breed takenpakket binnen het HR-domein:
- Volledige loonverwerking van A tot Z: inclusief lonen, voorschotten, vakantiegeld en eindejaarspremies.
- Opvolging van in- en uitdiensttredingen, absenteïsmebeheer en thematische verlofaanvragen.
- Zorg dragen voor correcte loon- en personeelsgegevens in het SAP-systeem.
- Vragen van collega’s over hun loon beantwoorden op een klantgerichte en professionele manier.
- Eerste aanspreekpunt zijn voor sociale wetgeving en ondersteuning bieden aan de operationele diensten.
- Administratieve taken zoals documentbeheer, opvolging van prestaties en contact met medewerkers uit verschillende afdelingen.
Wie zoeken we?
- Je beschikt over een bachelordiploma in HRM of hebt relevante ervaring in een soortgelijke functie.
- Kennis van de transportsector (PC 140.03 of 226) is een plus
- Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels.
- Je bent nauwkeurig, stressbestendig, oplossingsgericht en houdt van een georganiseerde aanpak.
- Je hebt een vlotte kennis van MS Office en kan goed overweg met digitale tools.
- Je bent een teamspeler en communiceert op een aangename, respectvolle manier.
Wat mag je verwachten?
- Een voltijdse functie bij een groeiende en internationale onderneming met naam in de sector.
- Een collegiale sfeer in een professionele en moderne werkomgeving.
- Marktconform loon en extralegale voordelen
- 37-urenweek met mogelijkheid tot flexibiliteit.
Locatie: Antwerpen (Havengebied)
Solliciteren