Je staat in voor de volledige opvolging van het klantenverhaal en biedt daarnaast administratieve ondersteuning binnen de organisatie. Je combineert facturatie, klantenopvolging en verzekeringsbeheer met een hands-on mentaliteit binnen een dynamisch productiebedrijf.
- Verzorgen van de uitgaande facturatie (circa 35.000 per jaar), hoofdzakelijk geautomatiseerd
- Opvolgen en beheren van klantenbestanden via Salesforce
- Aanmaken en opvolgen van betalingsherinneringen en contact met banken
- Administratief ondersteunen van het verzekeringspakket, inclusief schadeaangiftes
- Beheer van het wagenpark, inclusief import van voertuigen uit Duitsland
- Actief bijdragen aan de implementatie van Business Central
- Mee bewaken van een vlotte administratie binnen de productie- en salesomgeving
Het aanbod
- Aangename werkdruk met voldoende ruimte voor persoonlijke organisatie
- Kans om hands-on ervaring op te bouwen in financiële administratie
- 4/5e tewerkstelling bespreekbaar
- Een open cultuur waar no-nonsense centraal staat
- Marktconform loon en extralegale voordelen
De vereisten
- Vlotte kennis van Nederlands, basiskennis Frans en Engels is een plus
- Hands-on ingesteldheid en administratief sterk
- Ervaring met facturatie, Salesforce en Business Central is een troef
- Kalm en professioneel
- Analytisch denken en nauwkeurig werken
Over het bedrijf
Dit dynamische productiebedrijf is gespecialiseerd in de productie van huishoudapparaten. De sfeer is no-nonsense, waarbij authenticiteit en persoonlijke groei belangrijk zijn. Dankzij hun internationale focus en sterke salesafdeling blijft het bedrijf groeien en bloeien binnen de Benelux en ver daarbuiten.
Solliciteren