Job 6 van 42


Report this listing

Solliciteren



Payroll // compensation & benefits manager


Wij zoeken een nieuwe collega voor het HR-team van onze klant! Van klein familiebedrijf naar een gevestigde internationale waarde in de logistieke en transportsector. Gelegen in het hart van Europa.


Kernactiviteiten:

  • Transport
  • Logistiek
  • Expeditie
  • Douane
  • Spoelhal


Hoe ziet je nieuwe job er uit?

  • Leiding geven aan een team van 2 experten. (1 HR Payroll Officer en 1 HR Support Officer)
  • Rapporteren doe je rechtstreeks aan de HR director
  • Functie met veel verantwoordelijkheid
  • Je zal mee instaan voor de opmaak van budgetten
  • Strategie zal één van de onderdelen zijn
  • Je volgt de sociale wetgeving en zorgt ervoor dat je up-to-date bent.


Onze ideale kandidaat

We weten dat perfect zijn niet bestaat. We geven hier mee welke eigenschappen en ervaringen voor de klant de best mogelijke combinatie zou omvatten. Laat dit je zeker niet tegenhouden.


Noodzakelijk is:

  • 3 jaar relevante werkervaring (compensation & benefits)
  • Lead by example mentaliteit
  • Uitstekende kennis van de sociale wetgeving
  • Soms verplaats je je naar het kantoor in Mol


Voor onze klant is het een pluspunt als je ervaring hebt in de logistieke en/of transportsector



Wat kan je verwachten?

  • Een fair en competitief verloningspakket inclusief firmawagen en andere extra legale voordelen.
  • Je komt terecht in een groeiend familiebedrijf dat focust op mensen, kwaliteit en efficiëntie.
  • Opleidingen (intern en extern) om persoonlijke groei en ontwikkeling te stimuleren.
  • 4/5e tewerkstelling is mogelijk.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht