Zonhoven is een bruisende, actieve gemeente in het hartje van Limburg. Met meer dan 22.000 inwoners is het uitgegroeid tot een rustige en groene plek, waar het aangenaam en veilig is om te wonen. Het gemeentebestuur garandeert elke dag een klantgerichte dienstverlening en streeft naar een open dialoog met haar inwoners.
De sector organisatiemanagement staat in voor alle beheers- en beleidsmatige ondersteuning van de organisatie. De sector bestaat hiervoor uit de afdelingen burgerzaken, informatiemanagement, ICT, communicatie en contractmanagement. Het diensthoofd burgerzaken coördineert de dagelijkse werking binnen de dienst en geeft leiding aan deze medewerkers. Tevens zorgt hij voor de afstemming en de coördinatie van de administratieve taken binnen deze dienst. Functieomschrijving
Aansturing en opvolging van de werking van de dienst
Zorgen voor een vlotte dienstverlening en continuïteit op de dienst
Opmaken van planningen en voortgangscontroles uitvoeren
Opmaken van een meerjarenplanning van de dienst
Leidende rol aannemen
Profiel
Je bent collegiaal, dynamisch en teamgericht.
Je levert nauwkeurig en kwalitatief werk.
Je durft initiatief nemen.
Je bent goed in plannen en organiseren.
Je hebt minimaal een bachelorsdiploma.
Aanbod
Aangename, filevrije werkomgeving met fijne collega’s.
Interessante extra’s zoals maaltijdcheques (€ 8), hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, flexibele werkuren, telewerk, fietsleasing, gunstige verlofregeling, tweede pensioenpijler en opleidingsmogelijkheden.
Uitdagende, voltijdse contractuele functie in salarisschaal B4-B5: geïndexeerd bruto maandloon min. € 3.528,32 - max. € 5.747,89 (relevante beroepservaring uit de privésector kan in aanmerking worden genomen).
Selectieprocedure
Doelgerichte presentatie en gestructureerd interview op donderdag 4 september 2025 of vrijdag 5 september 2025
Assessment center in de week van 15 september 2025
Contract
Contract van onbepaalde duur
Voltijds
Plaats tewerkstelling Gemeentebestuur Zonhoven Boddenveldweg 11 , 3520 Zonhoven