Job 2 van 6


Report this listing

Solliciteren



HR Business Partner (remote)


In Puurs-Sint-Amands valt veel te beleven. Ook voor jou! Want jij krijgt een job die boeit en blijft boeien. Samen met 500 collega's leid je onze gemeente in goede banen, zodat onze 26.500 inwoners zich hier op en top thuis voelen. Functieomschrijving Jouw team Je komt terecht in een dynamisch HR-team dat bestaat uit 9 collega’s. Je rapporteert aan het diensthoofd en werkt nauw samen met twee andere HR BP’s, een expert loonadministratie en vijf HR -administrators. Jouw taken Als HR BP ben je de volwaardige sparringpartner voor onze leidinggevenden en help je mee de krijtlijnen uit te zetten voor een modern en doeltreffend HR-beleid. Enerzijds ben je een strategische partner op directieniveau en bouw je cruciale bruggen tussen HR, de teams en de directie. Anderzijds ben je verantwoordelijk voor het volledige rekruteringsproces van A tot Z. In deze rol kan je je verwachten aan een uitdagend en gevarieerd takenpakket: Coachen en begeleiden van onze leidinggevenden HR-projecten opstarten, onderzoeken en implementeren Feedback-en evaluatiegesprekken begeleiden en opvolgen Planning en organisatie van het selectieproces Voeren van selectiegesprekken Nauw samenwerken met andere diensten Profiel Jouw talenten Je beschikt over sterke coachende vaardigheden en bent een betrouwbare steun voor leidinggevenden. Je bent sterk in plannen en organiseren. Je bent communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk) en past je stijl moeiteloos aan je gesprekspartner aan. Je kan snel pragmatische en mensgerichte oplossingen aanreiken. Onze toelatingsvoorwaarden Je beschikt over een Bachelor diploma Je hebt minstens 4 jaar relevante werkervaring binnen HR op zak · Aanbod ~ een marktconform salaris (startend vanaf min. 3.236,51 euro bruto/maand - B1 met 4 jaar anciënniteit). Goed om te weten: Relevante ervaring uit de openbare sector en relevante werkervaring uit de privésector of als zelfstandige wordt volledig overgenomen ~ maaltijdcheques (8 euro), fietsvergoeding, gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer, hospitalisatieverzekering, vakantiegeld, eindejaartoelage en tweede pensioenpijler ~ jaarlijks 160 euro aan ecocheques en 40 euro aan P-cadeaubonnen ~33 vakantiedagen (20 wettelijke en 13 bovenwettelijke) ~ flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot telewerk ~ mogelijkheid tot fietslease ~ een aangename, moderne werkomgeving ~ kortingen op tal van aankopen via de Pluspas van de overheid ~ mogelijkheid tot deelname aan verschillende sportactiviteiten     De uiterste inschrijvingsdatum voor deze vacature is 03/12/2025

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht