Job 1 van 3


Report this listing

Solliciteren



2nd line helpdeskmedewerker


Werk mee aan iets goeds

Ben jij een gedreven
ICT support engineer 2nd-line
met een
passie voor technische ondersteuning
? Als ICT Support Engineer 2nd-line zorg je voor een efficiënte
opvolging van tweedelijnsmeldingen
,
implementeer je oplossingen
en
documenteer je procedures
. Je onderhoudt systemen, automatiseert processen en biedt ondersteuning bij
complexe ICT-projecten
. Daarnaast fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de eerstelijns helpdesk en zorg je voor een vlotte samenwerking met externe leveranciers. Word ICT Support Engineer bij Goed en draag bij aan een stabiele en veilige ICT-omgeving

Voor ons ben je best jezelf en ben je liefst iemand die:

  • een bachelor denkniveau heeft en minstens 3 jaar relevante werkervaring;
  • zelfstandig projecten kan beheren en proactief verbeteringen doorvoert;
  • ervaring heeft met ICT-software en netwerkbeheer (Active Directory, Office 365, scripting);
  • analytisch denkt en probleemoplossend werkt;
  • helder communiceert en graag samenwerkt met collega's en leveranciers.

Je beschikt over een grondige IT-achtergrond, verworven via een opleiding of ervaring in een gelijkaardige functie met daarbij kennis van:

  • Beheer van Power-Shell scripting
  • MECM
  • Cisco Webex Telefonie
  • VMS
  • Netwerkbeheer: Patching, DHCP, DNS, Wi-Fi, VoIP, ..
  • Cisco switchen
  • Microsoft Sharepoint beheer
  • Goede kennis van Active Directory
  • Office 365
  • Windows 11
  • Grondige kennis van hardware (laptops, printers,...)
  • Snel overweg kunnen met verschillende interfaces
  • Microsoft Power-platform

Als ICT Support Engineer 2nd-line bij Goed wil je meebouwen aan een organisatie in beweging. Daarom sta je stevig voor de vijf kernwaarden van Goed: goesting, open, empowered, dienstbaar en verbindend.

Waarom je goed zit bij ons

Uiteraard bieden we een
evenwichtig salarispakket
voor een
contract van onbepaalde duur
, met
heel wat extralegale voordelen
:

  • Fulltime werkregime van 40u per week
  • Maaltijdcheques (€8/gewerkte dag) en ecocheques (€250/jaar pro rata)
  • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
  • 20 wettelijke verlofdagen, 12 ADV-dagen + 2 Goed-dagen
  • 13e maand en vakantiegeld
  • Personeelskorting in onze thuiszorgwinkels
  • Openbaar vervoer 100% terugbetaald, mogelijkheid tot fietsleasing

Als zorgende omgeving streven we naar stabiliteit en een goede balans. Kortom, bij ons zit je Goed

Goed als zorgretailer
Goed is een zorgretailer met
thuiszorgwinkels
en een
breed scala aan hulpmiddelen
zoals mobiliteitshulpmiddelen, stomamateriaal, borstprothesen en bandages. Via ons totaalaanbod behouden en verhogen we de levenskwaliteit voor wie thuis zorg nodig heeft of wenst te krijgen.

Goed als werkgever
Bij Goed ben je niet zomaar een collega, maar een
sterkmaker
. Je maakt een positief verschil in het leven van anderen, terwijl je vanuit jouw expertise bijdraagt aan unieke zorgoplossingen. Je krijgt
talloze opleidingskansen
om je kennis te verdiepen en je potentieel volledig te benutten. Bovendien word je omringd door een
warm nest
van collega's en heb je
volop doorgroeimogelijkheden
.

Klinkt goed?
Ben jij klaar om je stempel te drukken op het succes van Goed? Solliciteer nu en laat ons zien waarom jij de perfecte aanvulling bent op ons team bij Goed

Wij geloven in het wegnemen van drempels. Jouw competenties en talenten geven daarom de doorslag. We moedigen kandidaten van diverse achtergronden aan om te solliciteren. Als er belemmeringen zijn, dan staan we klaar om passende oplossingen te vinden. Contacteer

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht