Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en resultaatsgerichte klantenservice medewerker om onze aftersales ondersteuning op de kaart te zetten. Je coördineert en plant de nodige service activiteiten om een goede en soepele uitvoering van het aftersales proces te waarborgen. Je werkt nauw samen met verschillende teams, waaronder ons eigen atelier, internal sales, aankoop om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke service ontvangen
- Coördineren van aftersales aanvragen en het bieden van de gepaste oplossing voor elke dossier
- Communicatie met klanten om behoeften te begrijpen en adresseren
- Samenwerken met de interne teams om de gepaste oplossingen tijdige en volgens onze standaards te kunnen bieden
- Bewaken van de Gommaire servicenormen en ervoor zorgen dat de klantentevredenheid wordt behouden
- Rapporteren over after-salesresultaten en identificeren van mogelijke verbeterpunten.
- Basisopleiding algemeen secundair of gelijkwaardig door ervaring
- Goede kennis van MS-office, kennis van SAP is een plus;
- Uitstekende communicatie vaardigheden en klantgerichtheid
- Organisatorisch talent en het vermogen om meerdere taken te beheren
- Probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid
- Wat mag je van ons verwachten?
- Een motiverend loonpakket dat we uiteraard aanvullen
- Extralegale voordelen zoals: Maaltijdcheques, Hospitalisatieverzekering…
- Een team dat je steunt en helpt groeien, persoonlijke groei en ontwikkeling;
- En uiteraard een prettige werksfeer in een top team met de nodige tijd voor ontspanning
Solliciteren