Ben jij op zoek naar een gevarieerde HR-rol waarin je zowel operationeel als administratief jouw stempel kan drukken? In deze functie ben je het aanspreekpunt voor medewerkers én ondersteun je de dagelijkse werking van HR van A tot Z. Functieomschrijving Jouw taken als HR Generalist: Administratieve back-office: beheer van personeelsdossiers, opstellen van documenten & rapporten, en opvolging van afwezigheden. Tijdregistratie & verloning: beheren van uurregistratie via Protime en afstemming met maandelijkse payroll. Projectondersteuning: operationele steun bij HR-projecten en procesoptimalisatie. data-analyse & rapporteren over HR-cijfers, met oog voor continue verbetering. Profiel Jouw profiel als HR Generalist: Minimaal 3 jaar ervaring in een HR-functie,waarbij je zowel op vlak van hard als soft HR ervaring hebt opgedaan Bachelor diploma in HR, bedrijfskunde of aanverwante richting. 800 per maand Wat jij als HR Generalist kan terugkrijgen: Dynamisch en enthousiast team met ruimte voor contact en variatie. Een internationaal , financieel stabiele onderneming in volle groei. Referentie MDA Jouw sollicitatie wordt discreet en vertrouwelijk behandeld door Maaike van HR.chitects