Over de job
- Volledig beheer van export- en importdossiers: offerte, transport, boekingen, douaneopdrachten, facturatie en pre-alerts.
- Registreren en beheren van orders in ons expeditie pakket.
- Organiseren van transporten en opvolgen van douaneformaliteiten.
- Verwerken van documentatie in samenwerking met de backoffice.
- Contacten onderhouden met klanten, agenten en onderaannemers, zowel nationaal als internationaal.
- Samenwerken met collega’s, leidinggevende en accountant voor een vlotte betalingsopvolging.
Wie zoeken we?
- Bachelor in Logistiek of relevante ervaring in expeditie.
- Goede talenkennis: Nederlands, Engels en (Frans en Duits is een plus).
- Georganiseerd, punctueel en stressbestendig.
- Communicatief sterk, commercieel ingesteld en probleemoplossend.
- Flexibel, ‘geen 9-tot-5’ mentaliteit.
- Enthousiast, Leergierig en proactief.
Wat krijg je terug?
- Een competitief salaris met extralegale voordelen.
- Doorgroeimogelijkheden en kansen om jezelf te ontwikkelen als teamleider. • Een hechte teamsfeer met halfjaarlijkse teamevents.
- Een dynamische werkomgeving waar jouw ideeën en input écht worden gewaardeerd. • De kans om mee te bouwen aan een ambitieus bedrijf, waar integriteit, wederzijds respect en transparantie de basiswaarden vormen.
Heeft u interesse in deze vacature of wenst u vrijblijvend meer info? Neem dan even contact op via olivier.somers@harbourplus.be of 0473/29.49.35 en ik help je graag verder.
Solliciteren