Ben jij klaar om deel uit te maken van een dynamisch bedrijf waar klantgerichtheid, teamwork en persoonlijke ontwikkeling centraal staan – en waar een sportieve geest nooit ver weg is?
Uw missie
Na een inloopperiode bent u het aanspreekpunt voor onze klanten. Als Customer Service Agent:
- Beantwoordt u per telefoon en/of e-mail praktische en technische vragen (zoals het aanmaken van een account, procedures, ...) van klanten
- Luistert u aandachtig, communiceert u respectvol en zoekt u proactief naar oplossingen om een kwalitatieve en vlotte afhandeling te garanderen
- Coördineert u, wanneer nodig, met de verschillende afdelingen (IT, marketing, ...)
- Draagt u bij tot de voortdurende verbetering van de dienstverlening aan klanten en de werking van het team
Uw profiel
- U hecht veel belang aan klantentevredenheid en de kwaliteit van de service
- U bent stressbestendig, kan snel handelen en blijft in alle omstandigheden professioneel
- U neemt graag initiatief, werkt oplossingsgericht en bent steeds op zoek naar mogelijkheden om te evolueren
- U bent een teamspeler en draagt bij tot het creëren en behouden van een goede (en leuke) werkplek
- Ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt
- U spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans
- U kan makkelijk overweg met technologieën en werkt vlot met Excel
- U bent bereid in Brussel te werken en heeft flexibele avond- en weekenduren
- Affiniteit met klantgerichte diensten is een troef
Ons aanbod
- Een boeiende job met veel verantwoordelijkheden, ontwikkelingsmogelijkheden en taken die een echte impact hebben
- Werken binnen een bedrijf waarin een cultuur van zelfontplooiing en -ontwikkeling heerst
- Een dynamische en flexibele omgeving waar open communicatie erg gewaardeerd wordt
- Een contract van onbepaalde duur, met aantrekkelijke loonvoorwaarden en extralegale voordelen naargelang uw ervaring en vaardigheden
Solliciteren