regio Grimbergen | Technical Customer Support | Nederlands – Frans – Engels | vast contract
Over de organisatie:
Onze klant uit regio Grimbergen is een bekend bedrijf in zijn sector waarbij je in een team van ongeveer 10 personen terecht zal komen. Hierdoor heb je jaarlijks recht op 32 verlofdagen , maar dit kan op lange termijn nog oplopen. Na een grondige opleiding is er 1 dag thuiswerk mogelijk. Onze klant staat bekend omwille van zijn goede en familiale werksfeer waarbij er veel aandacht is voor het personeel.
Jouw nieuwe functie:
Als Technical Customer Support kom je terecht op de dienst naverkoop waarbij je B2B klanten verder helpt via telefoon en e-mail. Deze vragen zijn technisch en kunnen over verschillende onderwerpen gaan: elektrisch, mechanisch, hydraulisch, over wisselstukken, handleidingen, enzovoort. Hiervoor kan je ook rekenen op collega’s en product managers. Daarnaast volg je ook de dossiers van de techniekers op waarbij je na de interventies en onderhouden een bezoekrapport verwerkt in SAP
Voor deze job als Technical Customer Support zoekt Hays idealiter iemand die:
lot communiceert in het Nederlands en Frans . Daarnaast heb je ook een goede kennis Engels
Een eerste werkervaring heeft als customer care, klantendienstmedewerker of sales support
Een diploma of werkervaring in een technische richting is een groot pluspunt, maar technische affiniteit kunnen aantonen is ook voldoende
Kennis van SAP en/of Salesforce is een pluspunt
Het bedrijf uit regio Grimbergen kan voor deze job als Technical Customer Support een snelle opstart aanbieden
Onmiddellijk vast contract