Job 1 van 6


Report this listing

Solliciteren



Interne accountmanager


Wil jij werken in een stabiele, internationale organisatie waar je klanten écht verder helpt? Zoek je een commerciële rol, met focus op klantrelaties en oplossingen op maat? Dan is dit jouw kans

Waar kom je terecht?

Je komt terecht bij een toonaangevend internationaal bedrijf dat bedrijven ondersteunt in het verhogen van welzijn en motivatie van hun medewerkers. Vanuit het kantoor in Brussel (vlakbij station) maak je deel uit van het team dat zich richt op de Belgische kmo-markt.

Wat ga je doen?

Als Interne Accountmanager sta je dagelijks in contact met klanten. Zij nemen voornamelijk zelf contact op (90%). Je begeleidt hen in hun verdere traject:

  • Beheren van een vaste portefeuille van kleine ondernemingen;
  • Adviseren van klanten rond uitbreiding (cross- en upselling) en retentie;
  • Uitwerken en opvolgen van offertes, tot en met contractsluiting;
  • Werken in het CRM-systeem om je sales pipeline op te volgen;
  • Actief meewerken aan klanttevredenheid en langetermijnrelaties.

Wie ben jij?

  • Je behaalde een bachelor in een commerciële of economische richting;
  • Je hebt idealiter 2 à 3 jaar ervaring in klantgericht werk of sales (B2B is een plus);
  • Je spreekt vloeiend Nederlands én Frans; Engels is een pluspunt;
  • Je houdt van gestructureerd werken, neemt ownership en bent klantgericht;
  • Je krijgt energie van klanten verder helpen en doelstellingen behalen;
  • Je bent leergierig en positief ingesteld.

Wat mag je verwachten?

  • Een betekenisvolle functie in een mensgerichte organisatie;
  • Flexibele werkuren en mogelijkheid tot 3–4 dagen thuiswerk;
  • Een aantrekkelijk salarispakket, inclusief commissies en extralegale voordelen;
  • Een interimcontract met optie vast;
  • Doorgroeimogelijkheden en opleidingen op maat;
  • Een aangename werksfeer, inclusief sportmogelijkheden en gezond bedrijfsrestaurant.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht