Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Backoffice medewerker Zorgwinkel


Helan, helemaal welzijn.

Als welzijnsgroep bieden we onze klanten niet alleen een efficiënt ziekenfonds, maar ook een betaalbare tand- en hospitalisatieverzekering, kinderopvang, thuiszorg, huishoudhulp, vakantiekampen en een gezondheidsshop. Ons geheime wapen? Onze gedreven medewerkers. En we durven hier met z’n allen weleens een tikkeltje anders zijn.

Ben jij een babbelgat, dan is dat bij ons een compliment. Want als zorgkundige maakt dat babbeltje net het verschil in het contact met onze klanten. Ben je een speelvogel, dan ben je voor ons de geknipte jeugdmonitor of kinderbegeleider. Eerder een dwarsligger? Dan zijn we alvast benieuwd naar jouw vernieuwende ideeën.

Je talenten ontplooien en gebruiken om je collega’s en onze klanten vooruit te helpen, dat is wat je bij Helan volop kan doen. En zijn we content, dan zeggen we dat hier ook luidop. Respectvolle maar ongezouten communicatie, met ruimte voor een vleugje humor: dat is tenslotte helemaal Helan.

Ben jij de enthousiaste teamleader, marketeer, IT-er, klantenbeheerder, zorgkundige, huishoudhulp, begeleider in de kinderopvang, … die we zoeken? Welke job je ook uitoefent, bij ons maak je een verschil in iemands leven. Dat is onze bredere kijk op werk.

Ontdek onze vacatures op . Functieomschrijving Ben jij administratief sterk, klantgericht en hou je van structuur en nauwkeurigheid? Dan ben jij misschien de Backoffice Medewerker die we zoeken! In deze sleutelrol ondersteun je de dagelijkse werking van onze organisatie en zorg je mee voor een vlotte interne én externe communicatie. Dankzij jouw gestructureerde aanpak en oog voor detail blijft alles op rolletjes lopen – van orderverwerking tot planning voor de zorgverstrekkers.

Hier zet jij graag je tanden in:
  • Plannen en beheren van de klantafspraken voor de verstrekkers
  • Verbeteren en optimaliseren van de processen, service, de kwaliteit en het rendement van de dienstverlening
  • •eheren, uitvoeren en opvolgen van diverse administratieve en operationele processen
  • Formuleren van gepaste adviezen en oplossingen naar (interne en externe) klanten en leveranciers.
  • Registreren en documenteren van dossiergegevens om een correcte opvolging te garanderen
  • Opvragen, controleren, evalueren en verwerken van offertes, gegevens, klant-en leveranciersinfo, documenten en/of -dossiers binnen de geldende SLA's
  • Beheer van bestellingen en opvolging bij leveranciers, inclusief nauwkeurige verwerking en opvolging van levertijden.
  • Verwerken van klantorders en proactief informeren bij vertragingen of issues, steeds met focus op klanttevredenheid. Hierbij zorg je ook voor de planning van de zorgverstrekkers.
  • Coördinatie van herstellingen tot en met de finale oplossing.
  • Opmaak van correcte facturen en creditnota’s volgens interne procedures.
  • Beheer van de mailboxen en telefoonoproepen door klanten en collega’s.
Profiel
  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma.
  • Graag relevante ervaring in een commerciële binnendienst, specifiek met het opmaken van rittenplanning. Ervaring met medische voorschriften is een pluspunt.
  • Naast het Nederlands kan je je vlot uitdrukken in het Frans en het Engels. Dit zowel mondeling als schriftelijk.
  • Van nature ben je klantgericht, assertief met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vlot in de omgang. Je werkt proactief en hebt een echte hands-on mentaliteit.
  • Als Backoffice medewerker ga je nauwgezet en gestructureerd te werk met aandacht voor de nodige kwaliteit. Ook tijdens piekmomenten weet je de rust te bewaren en te prioriteren. Je kan goed omgaan met veranderingen en bespreekt, ook de moeilijke dingen, met je collega's.
  • Affiniteit met ons zorgaanbod is een pluspunt.
Aanbod
  • Impact die je écht voelt: je draagt dagelijks samen met jouw collega's - direct of indirect - bij aan meer levenskwaliteit en betaalbare zorg van al onze klanten.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling: we ondersteunen je & leiden je op om jouw plaats te vinden binnen de organisatie, vandaag en morgen, daar waar je jou het beste voelt in jouw job.
  • Een aantrekkelijk salaris dat rekening houdt met relevante ervaring.
  • Een uitgebreid pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis aansluiting voor jou en je gezin bij ons ziekenfonds, extra verzekeringen, ADV-dagen en extralegale vakantiedagen, …)
  • Mogelijkheid tot thuiswerk na een opleidings-en onboardingsperiode en flexibele werkuren
Helemaal weg van deze vacature? Aarzel dan niet en solliciteer vandaag nog!
Alvast even de sfeer opsnuiven? Klik hier voor een blik achter onze schermen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht